• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dvd 90 navi bluetooth

Ik zal eens een keer gaan informeren bij de dealer. En vooral wat ze er voor vragen. We hebben de auto ook niet van de dealer dus...;)

Bedankt voor de tip!

Bij ging alles kostenloos ik moest alleen 25 euro betalen voor het opvragen van de codes want die had ik niet meer

Bij ging alles kostenloos ik moest alleen 25 euro betalen voor het opvragen van de codes want die had ik niet meer

Hoi even terug naar je vragen, ik zou lekker de inhoud van de usb stick branden op een cdtje :-) Of je kunt je AUX in gebruiken dan kun je via je DVD90 of CD70 een extern geluidssignaal van je Ipod etc luisteren. Moet je even zoeken naar Aux in

Je navigatie snelheid kun je zien door je scherm op de tab van de auto te zetten (met verbruik etc) en daarna hou je settings in tot er een gong geluid klinkt

je zit in een soort debug modus , druk nu op je navigatie toets 2 x en je ziet je GPS snelheid en je T-Puls is de snelheid gemeten vanaf je abs sensor in de wielen (deze wordt soms vergeten aan te sluiten)

Hoi even terug naar je vragen, ik zou lekker de inhoud van de usb stick branden op een cdtje :-) Of je kunt je AUX in gebruiken dan kun je via je DVD90 of CD70 een extern geluidssignaal van je Ipod etc luisteren. Moet je even zoeken naar Aux in

Je navigatie snelheid kun je zien door je scherm op de tab van de auto te zetten (met verbruik etc) en daarna hou je settings in tot er een gong geluid klinkt

je zit in een soort debug modus , druk nu op je navigatie toets 2 x en je ziet je GPS snelheid en je T-Puls is de snelheid gemeten vanaf je abs sensor in de wielen (deze wordt soms vergeten aan te sluiten)

Ik heb gelijk ook nog een vraagje:

Kan je bij een dvd90 naderhand nog een aux aansluiten want ik ben vandaag bij de opel geweest en die zeggen dat het niet mogelijk is maar hier op het forum lees ik van mensen dat het wel mogelijk is heeft iemand misschien een Howto?

Ik heb gelijk ook nog een vraagje:

Kan je bij een dvd90 naderhand nog een aux aansluiten want ik ben vandaag bij de opel geweest en die zeggen dat het niet mogelijk is maar hier op het forum lees ik van mensen dat het wel mogelijk is heeft iemand misschien een Howto?

Terug
Naar boven