• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DVD Hoofdsteunen inbouwen

Hoi Martijn,

Ziet er top uit :thumbup:thumbup

Hoe bevallen de dvd's, is het goede kwaliteit? Niet schok gevoelig bedoel ik dan. Ben namelijk ook op zoek naar hoofdsteunen met ingebouwde dvd's. Welk merk heb jij als ik vragen mag?

Groeten Bernd

Hai Bernd,

Inmiddels ermee naar Frankrijk en weer terug geweest. Ik heb geen kind gehad aan mijn meiden onderweg en op vakantie... Heerlijk dvd's zitten kijken. Schermpjes zijn voorzien van afstandsbediening, waardoor je vanuit je voorstoel ook kunt bedienen, indien nodig. Ze konden allebei heerlijk hun eigen filmpje kijken of met elkaar meekijken (schermpjes zijn nl doorgelust met elkaar) En bij een leuk liedje ofzo kun je het geluid ook nog over je autoradio laten komen dmv fm zenders die zijn ingebouwd in hoofdsteunen.

Heb totaal geen last gehad van hobbels en/of overslaan, dus helemaal top. En na het tanken schermpjes weer aan en film(pje) gaat verder waar ie gestopt was, ideaal... (steunen zijn in drie kleuren geloof ik.. maar dat moet je dan maar ff kijken)

Merk is Xtrons.. zie http://www.xtrons.com/doce/productdetail.aspx?pid=32

Zit trouwens ook in ieder scherm een eenvoudige spelcomputer ingebouwd, voor als de dames oud genoeg zijn...

Ik heb de schermpjes bij iemand via marktplaats besteld, als je contact met hem wilt moet je het maar ff laten weten dan stuur ik je wel in pm z'n emailadres. (kon 'm zou snel niet vinden op marktplaats..)

hoop voor je dat deze steunen ook goed getest zijn

heb vorige week een collega gehad die had ook zulke hoofd steunu van het merk +1/+one hij is van achter aangereden

en alletwee de hoofd steunen zijn bij de pootjes afgebroken

omdat ze het gewicht van het hoofd wat naar achter slaat niet kunnen hebben mety als gevolg dat zijn vrouw nu zwaar last heeft van haar nek cq wiplash

mijn persoonlijke mening?

geen marktplaats troep in mijn auto

beter had je 2 schermpjes in je originele steunen laten maken samen met een losse speler

maar dat is mijn mening ik hoop dat je er lang plezier van hebt .

en nog maals niet om je af te zijken of wat dan ook

maar is mischien iets om rekening mee te houden

gr david

Terug
Naar boven