• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DVD90 met aux

Spacejam

Woont hier bijna
Ik heb vandaag een dvd90 met als het goed is een aux ingang (productie datum 10/10/07) gemonteerd en geprogrammeerd. In het menu verschijnt nu ook aux. Als ik die selecteer komt er alleen een zacht tikkend geluid uit de speakers. Weet iemand wat ik nog vergeten ben?

Ik heb de aux kabel zo aangesloten:

pin 18: Massa

pin 24: links

pin 25: Rechts

een ploppend geluidje ?

Dat betekend dat het niet werkt dan ( althans.. bij de CD70 en die heeft de zelfde software als een dvd90 )

Ik heb in de mijne ook een aux in geprogrameerd en die plopt ook. Nu moet ik nog wat componentjes in solderen en dan moet ie het doen !

een ploppend geluidje ?

Dat betekend dat het niet werkt dan ( althans.. bij de CD70 en die heeft de zelfde software als een dvd90 )

Ik heb in de mijne ook een aux in geprogrameerd en die plopt ook. Nu moet ik nog wat componentjes in solderen en dan moet ie het doen !

vanaf modeljaar 2008 hebben ze toch allemaal een aux ingang?

Heb je een handleiding voor die componenten?

vanaf modeljaar 2008 hebben ze toch allemaal een aux ingang?

Heb je een handleiding voor die componenten?

morgen maar eff de contacten checken, want toen ik het wilde opnemen hoorde ik het geluid niet en werkte de aux ingang :thumbup

morgen maar eff de contacten checken, want toen ik het wilde opnemen hoorde ik het geluid niet en werkte de aux ingang :thumbup

net eff gekeken en ik had één pinnetje niet helemaal goed in de connector achter de radio geduwd :).

Nu nog eff een dension icelink bestellen :D

net eff gekeken en ik had één pinnetje niet helemaal goed in de connector achter de radio geduwd :).

Nu nog eff een dension icelink bestellen :D

Valt t toch nog mee !! :angel

Owja... icelink bestaat niet meer. T is nu een gateway 300 ( of 500 )

ja oke, de gateway 300 wordt het, dat is de enige die geschikt is voor de dvd90. de gateway 500 is meer voor bmw/mercedes/audi etc met een glasvezelverbinding

ziet er opzich wel aardig uit:

[youtube]y1L6z2pFJ0g[/youtube]

Valt t toch nog mee !! :angel

Owja... icelink bestaat niet meer. T is nu een gateway 300 ( of 500 )

ja oke, de gateway 300 wordt het, dat is de enige die geschikt is voor de dvd90. de gateway 500 is meer voor bmw/mercedes/audi etc met een glasvezelverbinding

ziet er opzich wel aardig uit:

[youtube]y1L6z2pFJ0g[/youtube]

Daarom wil ik het ook.

Geen cdtjes meer fikken. Gewoon op een sticky en gaan !!

( en natuurlijk voor de dvd/tv-tuner achterin. Nu gaat ie over een radiokanaal )

Terug
Naar boven