• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dvd90 navi dvd europa

rdh

Post weinig
Hi,

Ik heb van de week even de navi cd binnen van BMW_DVD_Road_Map_Europe_HIGH_2011 binnen gehaald omdat ik had gelezen dat deze ook op de dvd90 navi zou werken maar niets is minder waar helaas.

Nu was ik aan het rond kijken voor de dvd90 versie van 2010-2011 maar kan tot nu toe niks vinden mensen nog tips waar ik hem kan binnen slurpen links mogen in pm als het in strijd is met de regels king:

Alvast bedankt.

mvg remco

Jup laagste snelheid maar geen succes helaas.

Ik zal nog eens proberen te branden om te kijken of het lukt.

Moet gewoon werken, heb bij mijn ouders ook die dvd gebrand en werkt zonder problemen.

een goed brandprogramma wil ook weleens helpen :)

Jup laagste snelheid maar geen succes helaas.

Ik zal nog eens proberen te branden om te kijken of het lukt.

Moet gewoon werken, heb bij mijn ouders ook die dvd gebrand en werkt zonder problemen.

een goed brandprogramma wil ook weleens helpen :)

imgburn werkt inderdaad goed voor zulke dingen. Maar ook het merk dvd wil wel eens het verschil maken. Ik heb dvd90 3keer met platinum dvd+R gebrand, en 3 keer werkt het niet. Daarna met Verbatim dvd-R gebrand en nu doet hij het prima. Gebrand met imgburn, op de laagst mogelijke snelheid ( 4× ). Succes.

imgburn werkt inderdaad goed voor zulke dingen. Maar ook het merk dvd wil wel eens het verschil maken. Ik heb dvd90 3keer met platinum dvd+R gebrand, en 3 keer werkt het niet. Daarna met Verbatim dvd-R gebrand en nu doet hij het prima. Gebrand met imgburn, op de laagst mogelijke snelheid ( 4× ). Succes.

Je moet letten op twee soorten, VDO Dayton non C-IQ Europa 2012/2013 (BMW, Renault, Opel, Rover) CD70 / DVD90. Deze werkt, maar de VDO Dayton C-IQ Europa 2012/2013 (BMW) werkt niet.

Je moet letten op twee soorten, VDO Dayton non C-IQ Europa 2012/2013 (BMW, Renault, Opel, Rover) CD70 / DVD90. Deze werkt, maar de VDO Dayton C-IQ Europa 2012/2013 (BMW) werkt niet.

Terug
Naar boven