• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dwaas

nova....

Woont hier bijna

Frontpagina:

Dronken chauffeur:fy1 draait op de snelweg A76 4 gewonden.

Hij had de afslag gemist:swear

astra H GTC mist de voorneus staat gedeeltelijk onder de oplegger:cry

Dat is bij mij in de buurt.

Zag het vandaag al op internet en zojuist nog op het nieuws.

Belachelijke idioot. Gelukkig geen doden gevallen.

Bewijst toch maar weer dat de auto's een stuk beter zijn geworden in de loop der jaren;)

Rijbewijs (en dus ook zijn baan) voorgoed afnemen!!!

Dat is bij mij in de buurt.

Zag het vandaag al op internet en zojuist nog op het nieuws.

Belachelijke idioot. Gelukkig geen doden gevallen.

Bewijst toch maar weer dat de auto's een stuk beter zijn geworden in de loop der jaren;)

Rijbewijs (en dus ook zijn baan) voorgoed afnemen!!!

op L1 was de aanhouding van hem te zien... Waggelde goed op en neer die vent.

Wat een idioot inderdaad.

Maarja ze zullen wel weer zeggen dat polen en Bosniërs "iets" andere regeltjes hebben als in Nederland...

groeten Twan

op L1 was de aanhouding van hem te zien... Waggelde goed op en neer die vent.

Wat een idioot inderdaad.

Maarja ze zullen wel weer zeggen dat polen en Bosniërs "iets" andere regeltjes hebben als in Nederland...

groeten Twan

Ik heb de aanhouding op RTL gezien idd.

Stom en stom dronken, stond hij nog een beetje te schelden en gekke bekken te trekken.

Ik vraag me nu echt werkelijk serieus (echt serieus dus!) af of die lui dat in "hun eigen land" nou vaker doen.

Zou het zo zijn dat in "oosteuropa" keren op de snelweg wel "normaal" is.

Anders pleit ik bij deze voor een internationaal rijbewijs!

Ik heb de aanhouding op RTL gezien idd.

Stom en stom dronken, stond hij nog een beetje te schelden en gekke bekken te trekken.

Ik vraag me nu echt werkelijk serieus (echt serieus dus!) af of die lui dat in "hun eigen land" nou vaker doen.

Zou het zo zijn dat in "oosteuropa" keren op de snelweg wel "normaal" is.

Anders pleit ik bij deze voor een internationaal rijbewijs!

Belachelijk zoiets. Een vrachtwagenchauffeur moet eigenlijk al dubbel zo goed opletten als de rest van het gepeupel op de weg, puur omdat zijn auto enorme dode hoeken heeft en genoeg massa en gewicht (zeker op snelheid) om heel veel mensen's goed dag te verzieken. Ik zeg, van onder naar boven uitkleden die vent, hij mag z'n handjes samenknijpen dat er geen doden zijn gevallen, want dit is volgens mij dan gewoon doodslag.

Trouwens wel een enorme pluim voor Opel en Audi dat hun auto's op snelheid zich in een stilstaande vrachtwagen kunnen boren zonder dat er doden vallen. Als je ziet hoe die A4 in die trailer steekt, het frame een paar decimeter van het stuur af, vind ik het ongelofelijk dat er 'slechts' gewonden uit zijn gekomen, en zeker de man in de Astra met slechts een gebroken hand (en waarschijnlijk een vieze onderbroek :D).

20 jaar geleden waren hier doden bij gevallen.

Belachelijk zoiets. Een vrachtwagenchauffeur moet eigenlijk al dubbel zo goed opletten als de rest van het gepeupel op de weg, puur omdat zijn auto enorme dode hoeken heeft en genoeg massa en gewicht (zeker op snelheid) om heel veel mensen's goed dag te verzieken. Ik zeg, van onder naar boven uitkleden die vent, hij mag z'n handjes samenknijpen dat er geen doden zijn gevallen, want dit is volgens mij dan gewoon doodslag.

Trouwens wel een enorme pluim voor Opel en Audi dat hun auto's op snelheid zich in een stilstaande vrachtwagen kunnen boren zonder dat er doden vallen. Als je ziet hoe die A4 in die trailer steekt, het frame een paar decimeter van het stuur af, vind ik het ongelofelijk dat er 'slechts' gewonden uit zijn gekomen, en zeker de man in de Astra met slechts een gebroken hand (en waarschijnlijk een vieze onderbroek :D).

20 jaar geleden waren hier doden bij gevallen.

Terug
Naar boven