• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dynamo komt dit vaker voor

GRSBK

Post weleens wat
Mijn astra van 2002 is voordat ik hem kocht nu

inmiddels een half jaar geleden dus de dynamo vervangen.

Maar nu helaas is de dynamo alweer stuk.

is dit iets van een Opel kwaaltje of heb ik gewoon pech!

Als je hem bij de opel dealer hebt vervangen heb je een paar jaar garantie dus kan hij kostenloos er een nieuwe op zetten, geef hem dan ook meteen de hint een extra massa kabel te trekken van de dynamo naar de accu, dan blijft hij de volgende keer waarschijnlijk wel heel.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Als je hem bij de opel dealer hebt vervangen heb je een paar jaar garantie dus kan hij kostenloos er een nieuwe op zetten, geef hem dan ook meteen de hint een extra massa kabel te trekken van de dynamo naar de accu, dan blijft hij de volgende keer waarschijnlijk wel heel.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Sowieso zit er minimaal en jaar garantie op als hij gereviseerd of nieuw is, dus even langs de garage!

Sowieso zit er minimaal en jaar garantie op als hij gereviseerd of nieuw is, dus even langs de garage!

Je heb gewoon pech denk ik. heb het meerdere malen ondervonden met gereviseerde dynamo's dat ze binnen het jaar stuk gaan of problemen geven.

Komt ook wel eens voor dat mensen een starthulp verkeerd uitvoeren kunnen ze ook matig tegen maar das een weer een ander verhaal.

Je heb gewoon pech denk ik. heb het meerdere malen ondervonden met gereviseerde dynamo's dat ze binnen het jaar stuk gaan of problemen geven.

Komt ook wel eens voor dat mensen een starthulp verkeerd uitvoeren kunnen ze ook matig tegen maar das een weer een ander verhaal.

Terug
Naar boven