• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dyno bank calibra v6 276 gr nok

origineel gepost door robbyrood

Opbouw met dat 3.0 onderblok en alles erbij.

TEVEEL maar iedere cent waard

het is een compleet blok uit een omega met 3.0 koppen en al he

vandaag de auto opgehaald .maar wat blijkt , een van de bougie kabels is lek waarschijnlijk met het eraf halen van dekleppe deksels .dus de motor slaat soms over.de tandwielen staan nu perfect .de motor loopt een stuk netter dan wat ie deed.en er werd verteld dat ie 190 pk heeft maar hij kon de uitdraai niet laten zien:thumbdown.dus al met al weet ik nog niks. ff nieuwe bougie kabels bestellen.en dan maar kijken hoe die rijdt.nog een klein dingetje toen ik thuis kwam ff onder de kap gekeken en wat zag ik een en al olie wat blijkt de pakking van de klepedeksel waar het halve rondje zit ,deze zat er niet meer:puke.dus ik weer alles open gegooid.en wat denk je hij lag in mijn kop:thumbdown dus al met al tandwielen perfect afgesteld maar de afwerking was weer zwaar kl.t.:puke:puke:puke dus weer een dubbel gevoel. het lijkt wel of je nergens meer goed en vakkundig geholpen word:thumbdown:thumbdown

das indd echt balen,een misfore had iemand die de wagen doet afstellen toch moeten kunnen zien lijkt me!!!

treurig indd,mag ik vragen waar die op de bank is geweest?

origineel gepost door 16VCalibra

bij rica, staat in zn eerdere posts ;)

Voor zoiets zou ik persoonlijk na Miruni gaan van het forum!!!!

tja als je zo op hun site ziet en leest zou je tog wel denke dat je goed zit.. echter is dat in dit geval niet zo! kan je beter tog idd naar bedrijven of mensen die meer ervaring met opel hebben

het afstellen is inderdaad perfect gegaan en ja het ziet er voor de rest profesioneel goed uit.en als je de weg niet weet in dit wereldje dan ben je toch genootzaakt om bij de bedrijven in de buurt te gaan.maar ja ,lekage is weer verholpen nu alleen een setje bougikabels scoren.ps wie is miruni

origineel gepost door sram

het afstellen is inderdaad perfect gegaan en ja het ziet er voor de rest profesioneel goed uit.en als je de weg niet weet in dit wereldje dan ben je toch genootzaakt om bij de bedrijven in de buurt te gaan.maar ja ,lekage is weer verholpen nu alleen een setje bougikabels scoren.ps wie is miruni

Gebruik de zoekfunctie

origineel gepost door Gsifreak

wel netjes sram..

hoe staat het verder met de calibra dan? gaat redelijk veel onderhoud aangehad maar einde is in zicht. nu alleen de koppeling nog .hou is ie met jou had je ff niet herkend met dat nieuwe plaatje

Terug
Naar boven