• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

E-mails hotmail verdwijnen zomaar???

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Ik heb het nu al een aantal keren gehad dat ik op verzenden klikte, kreeg ook netjes een scherm met bericht dat de mail verzonden was maar de mail die ik gister verstuurd heb staat niet in mijn Verzonden map ondanks dat de berichten bewaren optie aan staat. Een vorige mail die ook niet meer bij Verzonden stond is volgens de geadresseerde daadwerkelijk niet aangekomen.

Wat is hier aan de hand want dit begint nu wel erg merkwaardig te worden :hmmz

dit probleem heb ik ook regelmatig voor.

zelfs dat hotmail vertuurd naar verschillende mailardressen terwijl ik daar niet om vraag:swear

ik gebruik nu gmail.

is veel beter.

dit probleem heb ik ook regelmatig voor.

zelfs dat hotmail vertuurd naar verschillende mailardressen terwijl ik daar niet om vraag:swear

ik gebruik nu gmail.

is veel beter.

Wat is er mis met een mailprogramma op je PC? Dan kan je alles zelf managen, en bewaren zonder een limiet.

Ook biedt je internet provider ook de mogelijkheid om daar wat email adressen te gebruiken.

Wat is er mis met een mailprogramma op je PC? Dan kan je alles zelf managen, en bewaren zonder een limiet.

Ook biedt je internet provider ook de mogelijkheid om daar wat email adressen te gebruiken.

Daarom gebruik ik Gmail.

1000 maal fijner dat dat irritante hotmail.

En al helemaal sinds het veranderd is naar live mail. de lay-out is gewoon waardeloos.

Gmail is veel overzichtelijker zonder de irritante reclame die op springt.

Daarom gebruik ik Gmail.

1000 maal fijner dat dat irritante hotmail.

En al helemaal sinds het veranderd is naar live mail. de lay-out is gewoon waardeloos.

Gmail is veel overzichtelijker zonder de irritante reclame die op springt.

[rquote=1823728&tid=138445&author=x-tinction]Nergens last van mijn hotmail is verbonden aan outlouk express mails werkt hetzelfde als altijd :P email verzenden enzo via outlook geen last van een layout[/rquote]

Vind outlouk ook waardeloos.:P

[rquote=1823728&tid=138445&author=x-tinction]Nergens last van mijn hotmail is verbonden aan outlouk express mails werkt hetzelfde als altijd :P email verzenden enzo via outlook geen last van een layout[/rquote]

Vind outlouk ook waardeloos.:P

Terug
Naar boven