marijnl1988
Post veel
hallo mensen
ik ben al een tijdje verliefd op het geluid van een supercharger
zoals veel mensen weten rij ik in een opel astra g x20xev
nu is mijn vraag is het mogelijk om hier een supercharger op te bouwen
helaas kan ik het zelf niet ( geen verstand van )
er zijn vast mensen die hier wel verstand van hebben ( of mee rijden )
mijn vraag(en ) zijn dus ook wat hoe en waar en hoeveel kost dit
vraag 1 welke supercharger zou op een x20xev blok passen ??( eaton m45 ?)
vraag 2 moet je je blok helemaal aanpassen en je computer of is hij te monteren terwijl hij standaard is
vraag 3 ik wil niet al het vermogen eruit persen om boven de zoveel pk te komen dus hij mag vrij standaard zijn
gaat mij meer om het geluid en inderdaad stukje meer pk maar gewoon safe...
zijn er al x20xev blokjes hier in nederland gespot met een supercharger ???
vraag 4 welke onderdelen zijn er allemaal nodig om een supercharger te monteren ??
vraag 5 hoe sluit en werkt een supercharger precies ??( word veel lucht in je inlaat gedrukt )
vraag6 hoelang gaat een supercharger mee en is het haalbaar voor een dagelijkse auto ??
ik hoop hier meer antwoorden over te krijgen en hoop namelijk dat dit in de toekomst haalbaar is
haalbaar voor mijn motor en of dit haalbaar is kwa kosten wat je moet en gaat maken
bedankt al vast
ik ben al een tijdje verliefd op het geluid van een supercharger
zoals veel mensen weten rij ik in een opel astra g x20xev
nu is mijn vraag is het mogelijk om hier een supercharger op te bouwen
helaas kan ik het zelf niet ( geen verstand van )
er zijn vast mensen die hier wel verstand van hebben ( of mee rijden )
mijn vraag(en ) zijn dus ook wat hoe en waar en hoeveel kost dit
vraag 1 welke supercharger zou op een x20xev blok passen ??( eaton m45 ?)
vraag 2 moet je je blok helemaal aanpassen en je computer of is hij te monteren terwijl hij standaard is
vraag 3 ik wil niet al het vermogen eruit persen om boven de zoveel pk te komen dus hij mag vrij standaard zijn
gaat mij meer om het geluid en inderdaad stukje meer pk maar gewoon safe...
zijn er al x20xev blokjes hier in nederland gespot met een supercharger ???
vraag 4 welke onderdelen zijn er allemaal nodig om een supercharger te monteren ??
vraag 5 hoe sluit en werkt een supercharger precies ??( word veel lucht in je inlaat gedrukt )
vraag6 hoelang gaat een supercharger mee en is het haalbaar voor een dagelijkse auto ??
ik hoop hier meer antwoorden over te krijgen en hoop namelijk dat dit in de toekomst haalbaar is
haalbaar voor mijn motor en of dit haalbaar is kwa kosten wat je moet en gaat maken
bedankt al vast