• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

eaton m62

• Topic starter Topic starter rex
  • Startdatum Startdatum

rex

Lid
hallo.

kan iemand mij vertellen waar ze deze compressor verkopen ??

kan zo een, twee , drie niks vinden

alvast bedankt

mercedes slk 230 van het 1a laatste type geloof ik en dan zitten ze ook niet op allemaal alleen voor de facelift, deze hebben een elektrische poelie die je er wel af moet halen vind ik zelf.

sommige hebben een eaton m45 dat is na de facelift.

dus je kan hem nieuw kopen bij mercedes(ik werk bij mercedes) ik heb nog 1tje liggen maar die hou ik zelf voor een project.

200 euro duitse ebay/soms ook marktplaats

en alleen die met electrische poelie heb je iets aan, die andere zijn veel te klein.

De lagering vd electrische poelie is meestal kapot~!

dank, maar moet er bij deze mechanische compressor een interkoeler tussen.

zie op internet nergens de koeler ?? er is ook weining ruimte voor de koeler.

origineel gepost door rex

dank, maar moet er bij deze mechanische compressor een interkoeler tussen.

zie op internet nergens de koeler ?? er is ook weining ruimte voor de koeler.

die gebruiken meestal een chargecooler, maar zonder intercooler word de lucht heel erg warm

Ebay USA

daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)

Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)

bedankt mannen.

zal eens gaan kijken en na denken, misschien dat de interkoeler van een turbo diesel ook wel zal passen ( ruimte )

bedankt :thumbup

mark

Ebay USA

daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)

Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)

klopt helemaal! Ik heb zo'n M62 liggen samen met een vloeistofgekoelt inlaatspruitstuk. Het is haast plug and play. Zijn er hier mensen op het forum die wat ervaring hebben met naderhand inbouw van compressoren?

supercharger8.jpg

D'r is bij un v6 genoeg ruimte te maken met onderdelen die je niet meer nodig hebt na een compressor upgrade ;-), heel die resonantiedrukvullingtroep ken ervan af....:afro

goed om tezien dat het gesprek door gaat ..

helaas zal het bij de mijne niet meer door gaan ( zie andere post )

veel succes

gr mark

Terug
Naar boven