origineel gepost door roelofk
origineel gepost door astra-gtc-freak
Hallo allemaal,
Ik heb sinds sep 2009 een astra gtc van bj 2005 met een z1.6xep motor met 118.000 km op de teller.
Deze beviel tot voor een paar maanden terug zeer goed!
Maar de afgelopen tijd behoorlijk wat stukken gehad ondanks dat ik een zeer rustige rijder ben.
Tijdens de vakantie 1 op 18.4 gereden.
Maar de ellende begon eigenlijk al dit voorjaar met thermostaat stuk en bobbine gallerij stuk beiden gelukkig nog binnen de garantieperiode.
Op de terugweg van de vakantie heeft de aircopomp het begeven koste 569,57.
Nog geen week later een storing in het dashboard dit moeten ze nog uitzoeken wat het precies is maar naar alle waarschijnlijkheid de CIM die vervangen moet worden.
En tot overmaat van ramp heeft vandaag ook nog eens de koppeling het begeven:cry.
Hij staat nu in de garage koppelingsplaat met drukgroep en druklager set zit op net iets meer dan 700,- euro en dan komt de mantage nog van dit hele gebeuren 4a 5uur arbeidsloon wat ook nog zeker zo'n 300,- euro gaat kosten (en dan zijn ze nog erg coulant met het uurloon bij de garage)
Conclusie ik ben zeer ontevreden over mijn astra gtc!
Zijn hier meer mensen die zoveel pech hebben met een opel van net 5jaar oud met net iets meer dan een ton op de teller!
Ik zit er namelijk zeer sterk aan te denken om weer terug te vallen op m'n oude merk en dat is een volkswagen.
Wat ik eigenlijk wel jammer vind want ik vind een astra gtc een erg mooie wagen en als hij niet stuk is ook nog eens erg fijn rijden.
Alleen al die kosten die lopen nu toch wel echt de spuigaten uit.
Groeten Michel.
Nu krijgen we dat volkswagen verhaal weer "Ik neig weer naar volkswagen te gaan" Alsof die auto's nooit pech hebben, kom op man er zijn meer merken op de wereld dan alleen volkswagen!! Ik kan hier af en toe zo moe van worden :fy1:fy1:swear

uke
Daar weet ik alles van daarom voor mij nooit meer zo een hitlerfiets:fy1