• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eddy´s Vec compleet Irmscher met foto's

@speaker wrote:@Eddyvec C wrote:@GTS Power wrote:

Al gezien?

Zal em gelijk mailen

Als je Irmscherdempers wilt .... zou ik nog ff wachten ( als ik jou was ) :sleeping

Incl achterbumper? Ik heb t laatste model bumper, waar de uitlaten niet meer door de bumper steken, maar verstoppertje spelen. Of is hier een andere oplossing voor?

@Chevy Marvin wrote:@speaker wrote:@Eddyvec C wrote:@GTS Power wrote:

Al gezien?

Zal em gelijk mailen

Als je Irmscherdempers wilt .... zou ik nog ff wachten ( als ik jou was ) :sleeping

Incl achterbumper? Ik heb t laatste model bumper, waar de uitlaten niet meer door de bumper steken, maar verstoppertje spelen. Of is hier een andere oplossing voor?

Dan moet je van het pre facelift model een onderspoiler en uitlaat halen. Is zeer makkelijk te doen.

Vandaag het de laatste hand aan het GTS interieur gelegd. De achterbank stond me niet aan. Omdat de bank van een GTS veel lager is dan van een station. Heb op Speaker zn topic gekeken hoe hij dit toen der tijd gedaan heeft. Ik zag hier geen heil in. Dus heb ik het volgende gedaan. Ik had mn oude achterbank ontdaan van zijn stof zodat ik alleen het schuimrubber over had. Daarna heb ik hetzelfde gedaan met de GTS bank. Toen ik hiermee klaar was heb ik heb de halfleren bankhoes over mn het schuimrubber gespannen van de originele achterbank.

Tis een beetje monnikken werk maar het resultaat mag er zeker zijn:

20121229_183654_zpse0f8f111.jpg

@CAlberts wrote:Ziet er weer mooi strak uit! Bewust niet voor volleder gegaan?

Niet echt bewust maar kon dit setje voor een prikkie overnemen. Daar komt bij dat leer ook vaak elektrisch is en de mijne niet voorbereid is. Een leer is ook veel duurder. En volgens mij zijn de gts stoelen wat steviger met de lende steunen

@LexSF wrote:heey eddy,

is het wat die privacy shades? waar heb je ze vandaan?

let me know!

gr

Ik ben er zeer tevreden over. Helmer heeft ze ook. Kennis net privacy glas. Ik vind et geweldig

Gisteren een Irmscher grill gehaald en gemonteerd. Vandaag eindelijk wat gedaan aan die verschrikkelijke rammelende uitlaat. Heb van de sloop een origineel dubbel uitlaatsysteem op de kop weten te tikken en die vandaag gemonteerd. En ook maar gelijk de auto ff gewassen met dit dit als resultaat.

20130104_145000_zps3f7ffb49.jpg

20130104_145012_zpsd14c56f1.jpg

20130104_145036_zps45b64029.jpg

bedankt voor je antwoord, heb ff verder gezocht naar aanleiding van je reactie en ben overtuigd! ook ps's voor mij!

Zo naar een poosje wat minder actief te zijn geweest op het forum ben ik er weer. Intussen heb ik gts bumper op de kop weten te tikken en heb ik achter in de auto lederen deurpanelen geplaatst. Nu moet ik nog op zoek naar de voorste deurpanelen.

Terug
Naar boven