• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

een astra met ??? 1e post aangepast ;)

soepkiepe

Forumbewoner
vond dit wel ff grappig:P

http://www.speurders.nl/plaatjes/op...2.html?fh_view_size=100&pc=7902&r=50&q=astra+" onclick="window.open(this.href);return false;

neem aan dat jullie zelf wel zien wat er niet helemaal klopt?

en vind de vraagprijs ook wel hoog, of zou dat juist door de nieuwe contributieriem komen? :jerry

en weer opnieuw..

http://www.speurders.nl/overzicht/o...html?fh_view_size=100&pc=7902hp&r=50&q=astra+" onclick="window.open(this.href);return false;

wat me nu ook ineens opvalt hey...

auto staat in leek.

zal het die geenrijbewijs zijn? :jerry

(wie geenrijbewijs niet kent. http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=40&t=160768" onclick="window.open(this.href);return false;)

het is geen cdx

airco?

barko bedoelt ie

1000 euro is ie wel waard maar 2850? no way

tenzij er in het handschoenkastje een enveloppe met 1750 euro ligt

Hey Soepkipje, houd je het Astra-gedeelte wel een beetje schoon?

Want voor links naar dit soort advertenties hebben we deze:

viewtopic.php?f=40&t=154568 of deze:

viewtopic.php?f=5&t=158181

:jerry

Wat een kolder, een jaartje geleden heb ik er een voor mijn broertje gehaald, een f stationwagon met 190k op de teller, voor 750 euro, die vraagprijs van hem is echt absurd

@RISL wrote:Hey Soepkipje, houd je het Astra-gedeelte wel een beetje schoon?

Want voor links naar dit soort advertenties hebben we deze:

viewtopic.php?f=40&t=154568 of deze:

viewtopic.php?f=5&t=158181

:jerry

Hahaha, die 2e link is nota bene door hem zelf gemaakt :jerry :jerry :jerry

geweldig, dit forum is echt leuk om er uren achter te zitten :thumbup :thumbup :thumbup

Rik :D :D

Ik hoef geen H terijden voor 2000,- meer.

Lekker in de Fje over 10jaar is die nog meer waard als ik hem dan heb :jerry

Als het aan mij ligt en ik kan nog goed rondkomen, rij ik er echt mee door.

Misschien dit of volgend jaar mits de roest zich verder uitbreid bij de wielrandjes wat nu nog blaasjes zijn laat ik er nieuwe wielkasten inlassen en een spuitbeurt. :thumbup

risl, weet je wat het nadeel is van die topics?

als ik hem daar in gezet had was hij waarschijnlijk nog niet zo vaak bekeken als nu haha :jerry

maar sowieso, het ging mij eigenlijk meer om die contributie dan de prijs :P

aan de hand van de contributieriem was mij al opgevallen dat deze "kim" weinig verstand van autos heeft, en daardoor zal ze die prijs ook gemaakt hebben denk ik.

alhoewel ik ook wel eens een corsa a heb zien staan voor 2400 euro wat een standaard a gsi was.

ik heb me voorgenomen dat mijn astra ooit wel weg gaat, zodra ik geld te besteden heb ga ik op zoek naar een andere.

maar dat is alleen maar om mijn voorschade :agent

er komt dan ook gewoon weer een f weer denk ik, maar als dit een 3, 5 of station zal zijn weet ik nog niet.

persoonlijk vind ik 5 deurs mooier dan 3 deurs.

maar station zal mij ook niet overbodig zijn haha:P

tsja, alleen dan kan ik mijn spoilers niet meer gebruiken, en dat soort dingen kan mij al aan het twijvelen maken hahaha:P:P

ennuhh over die prijs he..

mijne is ook zeker wel 3000 waard hoor.... in MIJN ogen dan, een ander zal hem nog geen 500 waard vinden haha :jerry

Eerste wat me opviel was CDX. dat klopt inderdaad niet. Zwarte bumpers ook niet?? niet helemaal zeker.

Voor die prijs koop je nu wel een mooie G...

Terug
Naar boven