• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Een Calibra is...

@InjectTheVenom wrote:Ah zo nou snap ik hem... maar vertel wat waren de originele plannen dan en waardoor/hoe zijn ze veranderd?

Ik was al bang dat het iets met voorbehoedsmiddelen te maken zou hebben...dan veranderen ineens veel budgetten....

Laat het gewoon rusten man, laat het gewoon rusten dit kutgezeik heb je al eerder opgehangen je weet godverdomde goed waar je mee bezig bent ga lekker ergens anders dit soort geouwehoer ophangen.... wat ik in dit topic gepost heb is mijn mening over jou en die ga ik niet veranderen je doet het er maar mee, KLAAR.

@louwe 16 klepper wrote:@InjectTheVenom wrote:Het doel was meer het bij elkaar zien te krijgen van identieke of identiek uitziende delen bij andere merken, en ook een beetje wat McKaamos aangeeft waar komen welke onderdelen en ideeën van de Calibra vandaan.

tjah dan mag je wel n wat duidelijkere

topic titel kiezen

beetje jammer dat je niet tegen n geintje kan

maar je reageerde precies zoals ik al verwacht had

:jerry :jerry :jerry :jerry

heb zelf by the way nog nooit n calibra gesloopt

mijn motoren komen allemaal elders vandaan waarschijnlijk wel ooit uit n calibra maar

ik heb ze niet vermoord ;) ;)

beetje sneu dat je de lol er niet van inziet

maar dat zecht meer over ju dan over mij :thumb

@louwe 16 klepper wrote:@InjectTheVenom wrote:Ah zo nou snap ik hem... maar vertel wat waren de originele plannen dan en waardoor/hoe zijn ze veranderd?

je snapt t dus helemaal niet king:

2 slow bedoeld het budget van opel ;) :shock: :shock:

Jij snapt mij ook niet dus what the f*ck ever :jerry

@louwe 16 klepper wrote:inderdaad gellukig zijn niet alle calibra rijders zo

ach ik lach der wel om door

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Nee die anderen laten jou gewoon jezelf voor jan kloot zetten en lachen om jóú dat heb je goed :jerry

Ik vind het iig allang een prachtig topic! :angel Over die vadsige coupe van Opel die er toch eigenlijk best wel lekker uit zag. ;)

:thumb

@kaneelschep wrote:Ik vind het iig allang een prachtig topic! :angel Over die vadsige coupe van Opel die er toch eigenlijk best wel lekker uit zag. ;)

:thumb

Die vadsigheid komt dan niet van de breedte want ik moet de linker rijplaat van de 4 kolommer op mijn werk smaller zetten dan alle auto's waar ik tot nu toe aan gesleuteld heb.

@louwe 16 klepper wrote:
loser.png

@louwe 16 klepper wrote:@InjectTheVenom wrote:Ah zo nou snap ik hem... maar vertel wat waren de originele plannen dan en waardoor/hoe zijn ze veranderd?

je snapt t dus helemaal niet king:

2 slow bedoeld het budget van opel ;) :shock: :shock:

Dat bedoeld Inject toch ook...het is toch vrij duidelijk dat hij vraagt wat de originele plannen waren (van Opel) en wat er veranderd is?

Maar goed, nu weer ONTOPIC!
ontopic.gif

Een calibra heb ik nooit gereden maar weet wel dat het machines kunnen zijn zoals deze:

[youtube:3ssy4lyg]

één van de mooiere wagens uit de jaren 90. lekkere agressieve look met een heerlijke wegligging.

wel een auto met veel vooroordelen omtrend de eigenaren.

helaas in mijn geval klopt het meest van die vooroordelen wel maar goed, het is niet anders :ass

Terug
Naar boven