Beste medeforummers.
13-05-2010 is mijn Corsa B 1.4 8v EcoTec overleden.
Ik werd opgeroepen door mijn werk dat het alarm er waarschijnlijk niet opzat.
Dus ik stap in mijn auto, met de gedachte: nog eventjes lekker toeren.
500 meter van m'n huis rijd ik de rotonde op, en in een flits zie ik een ford mondeo voorbij schieten. Voordat ik doorhad wat er was gebeurt, begon de Corsa te zweten en te bloeden.
Het einde was er. De bestuurder van de Ford Mondeo (papa's lease bak), besloot met 2 vrienden grappig te doen, en de rotonde af te snijden, door in plaats van 3kwart, 1 kwart te nemen, TEGEN HET VERKEER IN.
Dat die pipo mij niet heeft gezien, is voor mij nogsteeds een raadsel. Ik zag hem wel, maar je denkt er nooit bij dat hij zou kunnen spookrijden.
Wat er stuk is aan mijn auto:
- Motorkap
- Grill (not a big deal)
- zijpaneel
- radiateur
- koplamp rechts
- (beide stuurstangen?) want het stuur stond half gedraait, maar de wielen stonden recht.
- sleepoog (is een blokje staal geworden)
Voor de rest heb ik de auto nog niet gezien, hij staat nu bij een bergingsbedrijf, en ben in afwachting wat de verzekering zegt dat er gaat gebeuren.
Ik denk dat ie total loss is, aangezien het hele voorfront krom is.
De plaatjes :cry
Klik
Klik
Klik
I'll keep you guys updated
13-05-2010 is mijn Corsa B 1.4 8v EcoTec overleden.
Ik werd opgeroepen door mijn werk dat het alarm er waarschijnlijk niet opzat.
Dus ik stap in mijn auto, met de gedachte: nog eventjes lekker toeren.
500 meter van m'n huis rijd ik de rotonde op, en in een flits zie ik een ford mondeo voorbij schieten. Voordat ik doorhad wat er was gebeurt, begon de Corsa te zweten en te bloeden.
Het einde was er. De bestuurder van de Ford Mondeo (papa's lease bak), besloot met 2 vrienden grappig te doen, en de rotonde af te snijden, door in plaats van 3kwart, 1 kwart te nemen, TEGEN HET VERKEER IN.
Dat die pipo mij niet heeft gezien, is voor mij nogsteeds een raadsel. Ik zag hem wel, maar je denkt er nooit bij dat hij zou kunnen spookrijden.
Wat er stuk is aan mijn auto:
- Motorkap
- Grill (not a big deal)
- zijpaneel
- radiateur
- koplamp rechts
- (beide stuurstangen?) want het stuur stond half gedraait, maar de wielen stonden recht.
- sleepoog (is een blokje staal geworden)
Voor de rest heb ik de auto nog niet gezien, hij staat nu bij een bergingsbedrijf, en ben in afwachting wat de verzekering zegt dat er gaat gebeuren.
Ik denk dat ie total loss is, aangezien het hele voorfront krom is.
De plaatjes :cry
Klik
Klik
Klik
I'll keep you guys updated