• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

een d kadett cabrio

@eddepet007 wrote:idd een bieber

heb ik ook eens gehad int wit

zijn leuke dingen

wat ik minder was idd het dak en de vrij hoge instap

dak heb ik toen ook over na gedacht systeem is idd niet echt geweldig ,maar meer nood voorziening

thanks eddepet007.

het klopt van de hoge instap en weinig instap ruimte tussen stoel en stuur :( en het dak kan ik zelf niks aan doen. maar het gaat mij om de achter ramen die er echt heel waardeloos inzitten :shock: beetje tegen aandrukken en ze vallen naar binnen of naar buiten!

@Andreas.Berger wrote:idd, biebers zie je maar weinig, die van ons is ook een echte zondags auto, voor de rest worden er alleen maar meetings mee af gereden, en zo voor de fun, dak is idd een nood voorziening, dat was in die tijd nog niet zo ontwikeld ;)

die van jouw ziet er ook mooi uit :thumb en zekers de kleur van je auto!

het is ook nie de bedoelling met deze auto dat ik er veel in ga rijden, eigelijk alleen met mooi weer :D

@Andreas.Berger wrote:idd, biebers zie je maar weinig, die van ons is ook een echte zondags auto, voor de rest worden er alleen maar meetings mee af gereden, en zo voor de fun, dak is idd een nood voorziening, dat was in die tijd nog niet zo ontwikeld ;)

die van jouw ziet er ook mooi uit :thumb en zekers de kleur van je auto!

het is ook nie de bedoelling met deze auto dat ik er veel in ga rijden, eigelijk alleen met mooi weer :D

@CORSA2L16VALVE wrote:ik vind eigenlijk je beestjes voor de auto leuker :wub maar mooi basis om te beginnen en een D cabrio is ook niet zo veel te vinden

de beesjes voor de auto heten brutus en nikkie. en zijn ook erg blij met de cabrio :jerry

@CORSA2L16VALVE wrote:ik vind eigenlijk je beestjes voor de auto leuker :wub maar mooi basis om te beginnen en een D cabrio is ook niet zo veel te vinden

de beesjes voor de auto heten brutus en nikkie. en zijn ook erg blij met de cabrio :jerry

@folkyc20xe wrote:hey,daar istie dan! Heb deze auto jaren geleden al eens bekeken,stond toen op een boerdery vlakby joure. Was destyds ook al een mooie auto,alleen werd dr toen zeer weinig mee gereden. Meende dat die eigenaar dr toen een ander blokje in had gelegd. Gefeliciteerd met je aankoop!

hah wat leuk om te horen! ik heb de auto achter rotterdam opgehaald, en nu is hij dan weer terug in de buurt dan!

en ander motor blok weet ik nie, zit een erg klein en oud blokje in :wtf

@folkyc20xe wrote:hey,daar istie dan! Heb deze auto jaren geleden al eens bekeken,stond toen op een boerdery vlakby joure. Was destyds ook al een mooie auto,alleen werd dr toen zeer weinig mee gereden. Meende dat die eigenaar dr toen een ander blokje in had gelegd. Gefeliciteerd met je aankoop!

hah wat leuk om te horen! ik heb de auto achter rotterdam opgehaald, en nu is hij dan weer terug in de buurt dan!

en ander motor blok weet ik nie, zit een erg klein en oud blokje in :wtf

tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

Het zijn echt alleen maar mooi weer auto's, bieber is een bedrijf dat deze kadett's in de jaren '80 ombouwde tot cabrio, je kon ook zelf een bouwpakket kopen bij bieber en het zelf doen.

Heb je trouwens vrij stelling van de gordel plicht ;)

tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

Het zijn echt alleen maar mooi weer auto's, bieber is een bedrijf dat deze kadett's in de jaren '80 ombouwde tot cabrio, je kon ook zelf een bouwpakket kopen bij bieber en het zelf doen.

@Andreas.Berger wrote:tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

zelfs mijn aanstaande vrouw vindt jouw auto heel mooi :thumb er zit geen gordels in,,dus hoop wel dat het zo is!

@Andreas.Berger wrote:tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

zelfs mijn aanstaande vrouw vindt jouw auto heel mooi :thumb er zit geen gordels in,,dus hoop wel dat het zo is!

@miral astra wrote:@Andreas.Berger wrote:tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

Dat is altijd goed, als jou aanstaande vrouw mijn auto mooi vind :D

over de gordelplicht , kijk eens in je papieren of je vrijstelling hebt, zoniet, kan je nog wel eens voor verrassingen komen te staan.

Terug
Naar boven