• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

een d kadett cabrio

@miral astra wrote:@Andreas.Berger wrote:tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

Het zijn echt alleen maar mooi weer auto's, bieber is een bedrijf dat deze kadett's in de jaren '80 ombouwde tot cabrio, je kon ook zelf een bouwpakket kopen bij bieber en het zelf doen.

Heb je trouwens vrij stelling van de gordel plicht ;)

zelfs mijn aanstaande vrouw vindt jouw auto heel mooi :thumb er zit geen gordels in,,dus hoop wel dat het zo is!

Dat is altijd goed, als jou aanstaande vrouw mijn auto mooi vind :D

over de gordelplicht , kijk eens in je papieren of je vrijstelling hebt, zoniet, kan je nog wel eens voor verrassingen komen te staan.

@Andreas.Berger wrote:@miral astra wrote:@Andreas.Berger wrote:tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

Het zijn echt alleen maar mooi weer auto's, bieber is een bedrijf dat deze kadett's in de jaren '80 ombouwde tot cabrio, je kon ook zelf een bouwpakket kopen bij bieber en het zelf doen.

zelfs mijn aanstaande vrouw vindt jouw auto heel mooi :thumb er zit geen gordels in,,dus hoop wel dat het zo is!

over de gordelplicht , kijk eens in je papieren of je vrijstelling hebt, zoniet, kan je nog wel eens voor verrassingen komen te staan.

hmmm zal direct kijken!

anders heb ik misschien maadag wel een probleem ! ga jij ook naar assen met de d kadett/

@Andreas.Berger wrote:@miral astra wrote:@Andreas.Berger wrote:tnx voor het compliment, hier nog een foto in het groot

2011-05-24190213-1.jpg

hmmm zal direct kijken!

anders heb ik misschien maadag wel een probleem ! ga jij ook naar assen met de d kadett/

@Andreas.Berger wrote:nee, ik helaas niet, mijn cabrio is niet helemaal in orde, dus lange afstanden doe ik voorlopig even niet.

Ik wil je niet bang maken, maar als het niet op de papieren staat kan de politie moeilijk gaan doen, maar je kunt wel bij de rdw vrijstelling aanvragen ;)

het staat inderdaad op de papieren dat er geen gordels in zitten! :thumb :thumb :thumb

@Andreas.Berger wrote:nee, ik helaas niet, mijn cabrio is niet helemaal in orde, dus lange afstanden doe ik voorlopig even niet.

Ik wil je niet bang maken, maar als het niet op de papieren staat kan de politie moeilijk gaan doen, maar je kunt wel bij de rdw vrijstelling aanvragen ;)

het staat inderdaad op de papieren dat er geen gordels in zitten! :thumb :thumb :thumb

En weer een gelukkige Bieber-rijder erbij :thumb

Ik kom morgen ook naar Assen, alleen niet met mijn Bieber :(

En weer een gelukkige Bieber-rijder erbij :thumb

Ik kom morgen ook naar Assen, alleen niet met mijn Bieber :(

En daar gaat ie dan :cry maar het zijn ook opel rijders en van dit forum dus misscchien zie ikhem nog op een meating ergens :D .

Dat was een mooie rit naar het Groninger land :agent komt deze cabrio toch weer in het Noorden terecht

Ik ben 's avonds nog even lekker blijven doorrijden, valt best mee zo zonder dak maar toen het toch begon te plensen was het dak toch wel makkelijk :angel

Nu staat hij eerst weer binnen bij goed gezelschap, wachtend op beter weer, 'k heb in ieder geval wel leuke reacties gehad :thumbup

'k zal nog wel wat foto's plaatsen

Terug
Naar boven