• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

een hele foute sjop gevraagd!

soepkiepe

Forumbewoner
de meest foute sjop denk ik wel haast haha.

maar toch maar een gokje wagen!

betere foto's heb ik ook niet, ik verwacht dus ook zeer zeker geen perfecte sjop, maar gewoon ff ter indicatie hoe het zal staan.

deze bumpers..

1240211_316148848529968_445152742_n.jpg

onder deze auto..

tox8.jpg

ifoq.jpg

waarom het een foto sjop is?

rieger bumpers van een golf 2 ;)

Denk dat het te moeilijk is, mij lukt het zo niet,je hebt allemaal foto's vanuit verschillende hoeken en de bumpers liggen ook nog naar boven gericht :hmmz

Denk dat het nog wel zou kunnen als je een foto recht van voren/achteren hebt,en de bumpers op eenzelfde manier zou neerzetten.

Of je moet je kadett op z'n koffer bak parkeren,en dan schuin van bovenaf fotograferen,in dezelfde hoek zoals de bumpers liggen ;)

was ik al bang voor ja, maar betere foto's heb ik niet, kan de bumpers op google ook niet echt terug vinden, dan krijg ik anderen.

maar meer dan dit heb ik niet van de bumpers.

zo hey, ik zie hem nu pas eigenlijk :angel :angel

persoonlijk vind ik het nog niet eens zo heel raar staan haha

nee ik weet het, van de bumpers kan ik op google ook maar weinig vinden.

de auto kan ik misschien zelf nog wel wat anders van maken, maar de foto van de bumper zul je het toch mee moeten doen helaas

heb ook al gezocht naar de bumpers in het internet, maar die zijn niet te vinden, althans niet door mij.

Heb geloof ik wel 20 pagina's gehad

:???:

Terug
Naar boven