• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Een kadett gsi gestolen ,iemand van hier

In Zuid Afrika heb je een bedrijfje die tracers levert. Als je auto dan gejat is volgen zij hem voor je en halen hem terug voor je. Kost wat, maar dan heb je ook wat....

In Zuid Afrika heb je een bedrijfje die tracers levert. Als je auto dan gejat is volgen zij hem voor je en halen hem terug voor je. Kost wat, maar dan heb je ook wat....

Dit is zo'n oproep die we geen van alle leuk vinden en ook al stond deze

mooie Kadett in de omgeving Zwolle, hier in Eindhoven houden we onze

oogjes ook open..ik hoop voor hem dat de Kadett zonder al te veel schade

word terug gevonden, maar ik ben er bang voor..

Dit is zo'n oproep die we geen van alle leuk vinden en ook al stond deze

mooie Kadett in de omgeving Zwolle, hier in Eindhoven houden we onze

oogjes ook open..ik hoop voor hem dat de Kadett zonder al te veel schade

word terug gevonden, maar ik ben er bang voor..

De ja vu... zo zag de mijne er ook uit...

Hoop voor hem dat die terug gevonden wordt... zal me niks verbazen als het ´t werk is van bekenden-dorpsgenoten.

In het verhaal te lezen staat er altijd een auto voor... ´alleen de laatste dagen niet...`

De ja vu... zo zag de mijne er ook uit...

Hoop voor hem dat die terug gevonden wordt... zal me niks verbazen als het ´t werk is van bekenden-dorpsgenoten.

In het verhaal te lezen staat er altijd een auto voor... ´alleen de laatste dagen niet...`

Keirot dat ze weg zen met de GSI :swear:thumbdown:thumbdown

een alarm en tracer is goe

een dief begint pas echt te blazen als ie een bullock pedaalslot systeem tegen komt niet zo een ding van de handrem of het stuur maar de echte bullocksloten op de pedalen

Keirot dat ze weg zen met de GSI :swear:thumbdown:thumbdown

een dief begint pas echt te blazen als ie een bullock pedaalslot systeem tegen komt niet zo een ding van de handrem of het stuur maar de echte bullocksloten op de pedalen

[rquote=1837012&tid=140004&author=belgian oldie]Keirot dat ze weg zen met de GSI :swear:thumbdown:thumbdown

[/rquote]

als zo,n bullock pedaalslot echt zo goed is. ga ik daar ook eens naar op zoek.

je kunt het ze niet lastig genoeg maken..

[rquote=1837012&tid=140004&author=belgian oldie]Keirot dat ze weg zen met de GSI :swear:thumbdown:thumbdown

[/rquote]

als zo,n bullock pedaalslot echt zo goed is. ga ik daar ook eens naar op zoek.

je kunt het ze niet lastig genoeg maken..

nieuw zijn ze redelijk duur

tweedehands zen ze als de bliksem weg

da bullock systeem is echt het beste vraag het aan eender welke garagehouder :thumbup

nieuw zijn ze redelijk duur

tweedehands zen ze als de bliksem weg

da bullock systeem is echt het beste vraag het aan eender welke garagehouder :thumbup

Gaat lekker zeg... pff:mad:

Ben benieuwd hoe deze wordt trug gevonden..

Kreeg vanmiddag van me zus 4 kleine filmpjes hoe ze auto s open maken.. alleen weet ik niet hoe ik ze hier kan plaatsen? als iemand iets weet.

u2u graag

Gaat lekker zeg... pff:mad:

Ben benieuwd hoe deze wordt trug gevonden..

Kreeg vanmiddag van me zus 4 kleine filmpjes hoe ze auto s open maken.. alleen weet ik niet hoe ik ze hier kan plaatsen? als iemand iets weet.

u2u graag

Terug
Naar boven