• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

een stekker/connector die ik niet kan plaatsen

Dag mensen ik heb een connector ./ stekker in mijn tussen console zitten die ik niet kan plaatsen.

Tussen in aan de rechterkant/ bijrijders zijde, is de connector/stekker van de boordcomputer. maar ik heb nog een andere zitten die ik niet kan plaatsen wat het is. Hier onder een link om te laten zien wat ik bedoel. Wie kan mij uitleggen waar deze voor dient?????

http://www.facebook.com/media/set/?...414925918595300.100661.100002336862265&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;

@Frenkmeister: link doet het nog steeds niet ben wel benieuwd naar die stekkers/connectoren. Upload foto naar een openbare website waar je gratis online foto's mag plaatsen.

604142_414925931928632_121734662_n.jpg

je hebt er meer verstand van dan ik haha..

Hoe moet ik dat precies doen dan. dan weet ik dat voor de volgende keer.

daar heb ik namelijk weinig verstand van.

Zoals wim zegt kun je het doen,

ik heb de foto gewoon van jou facebook af gehaald, op de foto klikken met de rechter muisknop, dan eigenschappen, dan opent hij een scherm, en dan het adres (url ) kopieeren en dit plakken tussen

dus alles aan elkaar zoals

voorbeeld, foto link van wim z`n avatar,

http://i427.photobucket.com/albums/pp356/combolfw16v/AVATAR/Y30SEvectraB.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

dus nu gaan we doen,
Y30SEvectraB.jpg

dan krijg je als je alles aan elkaar doet dit

Y30SEvectraB.jpg

super dan weet ik dat en kan het zelf hopelijk!!!

maar jullie de foto nu gezien hebben weet iemand waar dat connectortje van kan zijn. heb nog even gekeken en hij is in slot 1,2,3 en 5.

Terug
Naar boven