• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

een vraagje

[rquote=1873466&tid=143079&author=louwe 16 klepper]dan nu de gouden tip

koop een calibra turbo

sloop die motor er uit

hang die dan in die manta die je ook gekocht hebt

en je hebt het beste uit beide werelden

(fijne motor en achterwielaandrijving)

+ je doet meteen flink wat sleutel ervaring op:P:thumbup

zullen vast mensen zijn die dit niet met mee eens zijn

maar dat maakt mij vrij weinig uit

;):P:P[/rquote]

Wel leuk een Manta turbo maar daar ben ik het niet mee eens idd, weer een Calibra zonder hart... :(

Enne Anjo Tol, een Calibra turbo doet af fabriek geen 4 sec naar de 100, eerder 6,5 a 7 sec. Wat nog steeds niet verkeerd is natuurlijk.:)

@ louwe 16 klepper Euhh, nee .. af fabriek niet ! maare kijk maare eens op Youtube, de tijd loopt mee, de snelleren gaan rond 4,5 min 0/100 km

@ louwe 16 klepper Euhh, nee .. af fabriek niet ! maare kijk maare eens op Youtube, de tijd loopt mee, de snelleren gaan rond 4,5 min 0/100 km

Ik vind het wel een goeie van manta calibra turbo blok.

Normaliter zeg ik, ik koop een manta maar ik voorzie onderdeelproblemen voor de manta.

En het lijkt dat voor de calibra en nog lekker veel is.:P

Ik vind het wel een goeie van manta calibra turbo blok.

Normaliter zeg ik, ik koop een manta maar ik voorzie onderdeelproblemen voor de manta.

En het lijkt dat voor de calibra en nog lekker veel is.:P

Ik denk dat ik er overuit ben het gaat zoals louwe zeg een combinatie worden manta met cali blok of dat een turbo is durf ik niet te gaan zeggen.

Voorlopig nog ideen bij elkaar verzamelen denk al dat ik weet hoe en wat.:P

Ik denk dat ik er overuit ben het gaat zoals louwe zeg een combinatie worden manta met cali blok of dat een turbo is durf ik niet te gaan zeggen.

Voorlopig nog ideen bij elkaar verzamelen denk al dat ik weet hoe en wat.:P

Terug
Naar boven