• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eens ff voorstellen

Smithy

Post weinig
Hallo iedereen,

bij deze wil'k mij dus even voorstellen als nieuw lid op't forum en sinds een week de kersverse & trotse eigenaar van een Opel Vectra B Break.

foto0032u.jpg

By smithjeuhn at 2011-08-20

er ligt een Z18XE blok in, met slecht 90.000km op.

voor mij de koop van mn leven geweest :) !

Thx Jurgen

nog wat werk voor de boeg voor hij staat zoals ik wil, maar ik kom er wel..

langzaam maar zeker :wub

Thx Jurgen

nog wat werk voor de boeg voor hij staat zoals ik wil, maar ik kom er wel..

langzaam maar zeker :wub

Thanks iedereen :)

heb onmiddelijk ook een eerste vraagje, kan er iemand mij zeggen welke koplampen ik me het best bestel voor Xenon?

Zou het liefst wel zo origineel mogelijk houden... heb al eens gegoogled maar niet onmiddelijk iets gevonden :???:

ps: witte pinkers al besteld :D

Thanks iedereen :)

heb onmiddelijk ook een eerste vraagje, kan er iemand mij zeggen welke koplampen ik me het best bestel voor Xenon?

Zou het liefst wel zo origineel mogelijk houden... heb al eens gegoogled maar niet onmiddelijk iets gevonden :???:

ps: witte pinkers al besteld :D

hey welkom hier

uit welke regio in belgië woon je?

over die koplampen . . . die zijn alleen nieuw alleen te krijgen voor (schrik niet) €350 per stuk

op MP zie je heel vaak setjes staan in duitsland, dan kun je voor 150/200 euro een set lampen kopen.

MAARRRRRRRRRRRRRR

die lampen hebben hele andere stekkers, die hoogteregeling wordt geregeld via As-sensoren automatisch (nagenoeg niet om te bouwen)

wat veel mensen doen is de kale lampen kopen en daar een aftermarket D2S pilot set in zetten.

maar dan moet je wel je hoogteregeling inleveren.

hey welkom hier

uit welke regio in belgië woon je?

over die koplampen . . . die zijn alleen nieuw alleen te krijgen voor (schrik niet) €350 per stuk

op MP zie je heel vaak setjes staan in duitsland, dan kun je voor 150/200 euro een set lampen kopen.

MAARRRRRRRRRRRRRR

die lampen hebben hele andere stekkers, die hoogteregeling wordt geregeld via As-sensoren automatisch (nagenoeg niet om te bouwen)

wat veel mensen doen is de kale lampen kopen en daar een aftermarket D2S pilot set in zetten.

maar dan moet je wel je hoogteregeling inleveren.

Hoi,,

Welkom hier!

Je kunt natuurlijk ook de orginele lamp-units erin houden en gewoon een Xenon insteken.

Maar het beste is om projectorlenzen te hebben met Xenon verlichting. Echter heb ik veel klanten die ook gewoon met normale koplamp-units rijden. Ik zelf persoonlijk ook aangezien, ik het mooier vindt om orginele lampen te houden ipv die aftermarket lampen.

Mvg

Orlando

Hoi,,

Welkom hier!

Je kunt natuurlijk ook de orginele lamp-units erin houden en gewoon een Xenon insteken.

Maar het beste is om projectorlenzen te hebben met Xenon verlichting. Echter heb ik veel klanten die ook gewoon met normale koplamp-units rijden. Ik zelf persoonlijk ook aangezien, ik het mooier vindt om orginele lampen te houden ipv die aftermarket lampen.

Mvg

Orlando

Heb het eens overwogen, en besloten dat'k eventjes ga sparen voor de originele Opel xenons.

Ondertussen even de how-to's hier uitpluizen, mn soldeerbout bovenhalen en 't dashboard van led's voorzien :)

edit : iemand een idee waar ik het best ben voor een origineel 1.8_16v embleem voor op de koffer? hier hangt nu nogal een lelijke aftermarket plakker op

Terug
Naar boven