• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eerlijkheid

[rquote=1890774&tid=144432&author=pastry]Ik zou het zeker houden. Laatst hadden ze bij ons in Breda een druglab opgerold en vonden ze 1 miljoen CASH! Die domme agenten hebben het gewoon afgegeven. :P

Ik had het wel geweten hoor.

Weet je hoeveel corsa A's je voor 275000 euri kan kopen? :afro[/rquote]

Daar mee kun je volgens mij alle a corsatjes die in nederland nog rondrijden opkopen.:jerry:jerry

ik zou het ook gewoon houden, paar weken terug had mijn vader een gloednieuwe fiets gevonden in de struiken, met sleutel en alles....

daarna de fiets op gaan halen en naar de politie gebracht.... paar weken daarna gebeld hoe het ermee zat... was de fiets verkocht door de politie :o

ik zou het ook gewoon houden, paar weken terug had mijn vader een gloednieuwe fiets gevonden in de struiken, met sleutel en alles....

daarna de fiets op gaan halen en naar de politie gebracht.... paar weken daarna gebeld hoe het ermee zat... was de fiets verkocht door de politie :o

Het schijnt dat je helemaal niet verplicht bent om een vondst in te leveren, maar er enkel melding van hoeft te maken bij de politie en dan kun je het zelf in bewaring houden. :o

Zoiets verjaard dan na een aantal jaar en dan is het gewoon van jou!

Lekker dom dan van hun zelf!

Het schijnt dat je helemaal niet verplicht bent om een vondst in te leveren, maar er enkel melding van hoeft te maken bij de politie en dan kun je het zelf in bewaring houden. :o

Zoiets verjaard dan na een aantal jaar en dan is het gewoon van jou!

Lekker dom dan van hun zelf!

mij zouden ze er niet over horen

feestje bouwen in de kroeg

dikke auto's bouwen

van mij krijgen ze er niets van te zien

je betaalt je nu al scheel aan belastingen e.d

mij zouden ze er niet over horen

feestje bouwen in de kroeg

dikke auto's bouwen

van mij krijgen ze er niets van te zien

je betaalt je nu al scheel aan belastingen e.d

Terug