• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

eeuwig zonde... RIP

Pijnlijk om je Kadett zo te zien, echt mazzel dat jij er niets/weinig aan over gehouden hebt.

Ik hoop dat geen van mijn Kadettjes ooit zo aan z'n einde komt :(

FACK!

Dat moet een beste klap zijn geweest!

Gelukkig ben je er op tijd uit gekomen!

Heb zoiets soortgelijks ook meegemaakt 6 jaar terug, 3,5x over de kop en ondersteboven in het water blijven liggen... Ook ternauwernood uit de auto gekomen, met een verbrijzelde onderarm...

Gebeurde het trouwens op zo'n rustige weg dat er niemand te bekennen was?

@Vinci wrote:Jonge je wil niet weten hoe vaak ik het weer voorbij zie flitsen, ben sinds dat ongeluk echt een stuk voorzichtiger (en angstiger!) geworden hoor. Heb net als jij gigantisch geluk gehad en net als jij was er niemand die me te hulp kon schieten en moest ik kilometers lopen met natte kleding aan voor ik bij de bewoonde wereld was...

Echt als ik dit lees dan komt het weer helemaal boven.

Probleem is bekend! Durfde jaren niet kopje onder met zwemmen om maar te voorkomen dat ik het geluid hoorde van het suisende water...

Gaat nu wat beter, maar nog steeds niet van harte :(

Gr.

Pastra

Dat is inderdaad een behoorlijk ongeluk geweest zeg! Erg zonde dat zo'n mooi exemplaar nu weg is.

Gelukkig heb jij niets. En zo te zien heb je inmiddels een andere D-Dett.

Wel prettig ook dat je zelfs geen spierpijn had!

Akelig om zoiets mee te maken, gelukkig heb je er zelf geen letsel aan over gehouden, auto is vervangbaar, al blijft het jammer van een mooie d kadett, ik zie dat je al een andere d kadett hebt gekocht, en die ander aan het slopen bent, het interieur kan je gewoon schoonmaken en overzetten, is berlina bekleding

dankjewel Vinci, voor alle info,

ben benieuwt wat ik voor bonnen krijg, we zullen afwachten,

ik wil wel iedereen even bedankten die gereageerd heeft, iedereen die zijn medeleven betuigt

dat doet mij goed, de auto is al afgevoerd, en de bekleding is ook weg gegaan, het stinkt een uur in de wind,

erg jammer want de stoelen waren zogoed als onbeschadigt, en jah ik wist dat het een luxe interieur was/is

de nieuwe kadett is er nog niet, maar moet even tijd zien te vinden om helemaal naar spijkenisse af te reizen..

er zijn nog wel genoeg onderdelen van de kadett af gekomen en die blijven bewaard!

Zonde man!! Heel veel sterkte met het verlies.. :(

Lees ik nou goed dat er weer een andere Kadett voor in de plaats gaat komen?

Succes ermee iig!

Erg jammer, had veel interessen gehad in je deurpanelen en achterpanelen, interieur was wel te reinigen geweest, interieur wat rookschade opgelopen heeft kan je ook gewoon her gebruiken.

maar ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst ;)

De Titel zegt het al ... Eeuwig zonde.. Sterkte ermee kerel! Gelukkig ben je zelf nog heel! Maar zo'n Kadett als je eerste krijg je nooit meer... :(

klopt rottentweentie, zo'n auto krijg ik never nooit meer, en het doet mij ook enorm pijn dat ik deze verschikkelijk harde kadett moest laten gaan,

en net zoals je zegt zon kadett zal ik niet meer vinden....

ik heb van hem genoten, maar laten we hopen dat de volgende D dat ook kan waarmaken...

Was een mooie kadett ja vaak genoeg zien staan in je dorp

Gelukkig heb jezelf niks

Ik weet dat de wegen in de omgeving van jouw dorp veraderlijk zijn helaas

@asfaltmaffia wrote:Was een mooie kadett ja vaak genoeg zien staan in je dorp

Gelukkig heb jezelf niks

Ik weet dat de wegen in de omgeving van jouw dorp veraderlijk zijn helaas

Ik weet het ook wel, smalle wegen en soms erg steile slootkanten.

Als je in de berm raakt dan lig je meteen ook in de sloot brrrrrrrrrrrrrr.

Rik :sleeping

Terug
Naar boven