• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

egr afdoppen x16xel

[rquote=1907628&tid=145391&author=Erwin1987]ben bij vos geweest in duiven die kon hem helaas niet uitzetten.

Erwin[/rquote]

Jammer.

ik heb verschillende types software geprobeerd, dat is inder geval niet helpend ook niet van een x16xe of iets dergelijks helemaal dicht is storing heb nu een klein gaatje geboord zo dat er nog iets doorheen kan geen storing geen stotter tot nu toe.

Erwin

Ja moest de mijne nu wel erg vaak schoonmaken en was het minder niet eens over, nu tijdelijk weer dichte pakking tot ik de nieuwe egr heb.

Erwin

Vaker?

Ik rij al vrij vaak lange stukken, en ik woon vlakbij de grens dus daar kan ik ook aardig doorrijden.

Erwin

Oke ik krijg nu een nieuwe egr, kan ik hier vanaf het begin iets aan doen dat ie minder snel vuil word ofzo?

Erwin

enigste optie: Met de oude EGR welke niet afgedopt is een GOED stuk Duitsland pakken om de boel eerst goed schoon te rijden, alvoorens de EGR te vervangen, anders helpt het niet, een motorblok in NL word simpel weg niet warm genoeg omzichzelf goed te reinigen.

Willem

en dan dit proberen te halen:

100_3229.jpg

Willem

Terug
Naar boven