• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

egr klep van mn astra f station het probleem??????

plaatje kan je ook zelf maken.

je kan een stik blik op maat knippen en daar 1 gat in boren voor de egr.

brezan heeft die egr afdop plaatjes ook.

Hartelijk dank voor je tip,

Heb jij dat plaatje bij de dealer gehaald of bij brezan. De dealer hier geeft medewerking van nul namelijk.

Na de montage van dat plaatje, is dan de de oude egr klep er terug op gezet?

Vandaag heb ik geen tijd om dit te proberen ivm verjaardag van mn vrouw en morgen moet ik voor.een week weg.

Maar als hij volgende week niet verkocht is, ga ik het zeker proberen, als het dan opgelost is ga ik hem zeker houden, is verder een erg fijne wagen

Hartelijk dank voor je tip,

Heb jij dat plaatje bij de dealer gehaald of bij brezan. De dealer hier geeft medewerking van nul namelijk.

Na de montage van dat plaatje, is dan de de oude egr klep er terug op gezet?

Vandaag heb ik geen tijd om dit te proberen ivm verjaardag van mn vrouw en morgen moet ik voor.een week weg.

Maar als hij volgende week niet verkocht is, ga ik het zeker proberen, als het dan opgelost is ga ik hem zeker houden, is verder een erg fijne wagen

Zou je je topictitel willen veranderen in iets wat informatief is? Dan is het voor iemand met eenzelfde probleem gemakkelijker op te vinden.

Alvast bedankt,

RISL

Zou je je topictitel willen veranderen in iets wat informatief is? Dan is het voor iemand met eenzelfde probleem gemakkelijker op te vinden.

Alvast bedankt,

RISL

*
20111126_121549.jpg

andere motortype maar dit is het principe je kan hem inderdaad ook zalf uitsnijden uit blik of iets gaat prima, mijna zit er al een hele tijd tussen lampje gaat zelden aan alleen als ik volgas in duitsland heb gereden en dan ineens gas los laat.

Erwin

Foto geleend van bas*

*
20111126_121549.jpg

andere motortype maar dit is het principe je kan hem inderdaad ook zalf uitsnijden uit blik of iets gaat prima, mijna zit er al een hele tijd tussen lampje gaat zelden aan alleen als ik volgas in duitsland heb gereden en dan ineens gas los laat.

Erwin

Foto geleend van bas*

Beste risl,

Een tijdje terug had ik al eens een topic geplaatst met dit probleem, toen kwam er er niet zoveel reacties.

Nu plaatste ik deze topic met het idee om iedereen die toen advies gaf te bedanken en het daar bij te laten.

Nu met deze topic krijg ik zoveel nieuwe tips dat het nu heel wat anders geworden is dan het begin, vandaar die titel

Was al blij dat het plaatsen van een topic lukte, zal nu ff moeten zien om de titel te veranderen.

Iemand een idee? Aub ;)

Beste risl,

Een tijdje terug had ik al eens een topic geplaatst met dit probleem, toen kwam er er niet zoveel reacties.

Nu plaatste ik deze topic met het idee om iedereen die toen advies gaf te bedanken en het daar bij te laten.

Nu met deze topic krijg ik zoveel nieuwe tips dat het nu heel wat anders geworden is dan het begin, vandaar die titel

Was al blij dat het plaatsen van een topic lukte, zal nu ff moeten zien om de titel te veranderen.

Iemand een idee? Aub ;)

Terug
Naar boven