• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

EGR uitschrijven ?

er kan ook een kans in zitten dat de GM onderdeelnummer veranderd is.. wil ook nog wel eens gebeuren.. maar als de dealer het kan leveren moeten ze het gewoon in huis hebben...

@mastahjoost wrote:Deze past toch niet op de 16XEP ??

Zoals de EGR klep in de MP link laat zien zal deze toch niet passen?

oops.. ik zag bij de foto z16se staan.. maar ik zal even zoeken voor de z16xep...

die simpleface heeft in de link is de juiste.. die jij in de link bij winparts gevonden hebt is gewoon een open pakking..

Cola blikjes zijn te dun i.v.m. bete uitlaatgassen.. Dat brand er na een tijd doorheen... Been there done that... Ik zou voor iets dikker gaan voor de zekerheid

Ja , maar dan zou je eerst de precieze maatvoering moeten hebben om het goed te kunnen afsluiten. En dat kan dan alleen als je de egr klep zou demonteren en dan overtrekken ofzo...

Ik hoop eigenlijk dat iemand op het forum een verwijzing kan geven naar een ned verkoopadres :angel

Hier betaal je de hoofdprijs als je het al kan vinden. Geen land is mij te ver met ebay. Als het kon had ik lampjes uit Mars besteld bij wijze van.

Paypal aanmaken en dan kun je ideal gebruiken voor online betalen...

Werking van paypal

Jij stort een tegoed via ideal op paypal.. En betaald daarna met paypal op ebay e.d.

Jah das een goed idee maar .....

Een aantal berichten terug dus al gezegd dat de opel dealer zegt dat ze géén blindpakking hebben voor mijn type auto.... :hmmz

Wat blijkbaar wel zo is

Terug
Naar boven