• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eiffel Rallye 17 Juli 2010 - Wie gaan er allemaal?

Ik heb thuis ook nog wat foto's liggen, en een paar filmpjes die met de telefoon geschoten zijn. Zal het binnenkort even hier posten. Ook nog een paar mooie foto's van jullie equippe.

Wat voor bak heb je er onder liggen Henk?

We hadden maar 10 minuten om een kaartje te kopen en even in het Historic rennerskwartier te kijken, dus dat was veels te kort. Hoop moois gezien toch.

Ik zag dat het Rothmans opel team met koperen koppelingen rijd. heel klein dingetje. zal wel aardig prijzig zijn denk ik....

:thumbup :thumbup :thumbup

comp_IMG_3835.jpg

Even een kleine correctie, de auto in het filmpje is aan het startnr. te zien Rohl niet, maar Martin Jens. Ik keek naar de banner op het voorraam, ik weet dat Jens er iets van "autoMartin.de" op het voorraam heeft staan en meende toch wat anders te zien.

Ik heb onder de Manta een Getrag 265 bak zitten, die schakelen normaal soepel, deze niet en hij klinkt als een rechte vertanding bak ondanks dat het dus niet zo'n 1 is.

D'r gaat eerst even wat anders onder en dan kijk ik later wel wanneer ik deze ga repareren.

Afgelopen weekend weer veel bijgespijkerd met prijzen van diverse onderdelen, je wil het niet weten wat het kost en hoeveel moeite het sommigen kost om dus die onderdelen te krijgen (zeldzaam onderhand en erg duur).

origineel gepost door henk 400rr

"Het blijft jammer dat we niet veel van de kanonnen in actie hebben gezien, op die ene Audio Quattro S1 na dan die we even kort in de achteruitkijkspiegel gezien hebben en ons al vlot achter zich liet :wors "

Deze???

IMG_0266.JPG

of die ander??

origineel gepost door manta_sport

"Het blijft jammer dat we niet veel van de kanonnen in actie hebben gezien, op die ene Audio Quattro S1 na dan die we even kort in de achteruitkijkspiegel gezien hebben en ons al vlot achter zich liet :wors "

Deze???

IMG_0266.JPG

of die ander??

Vast die, de andere was al vroeg stuk en stond naast ons achter de bus en vlgs mij waren er maar 2.

origineel gepost door manta_sport

Deze???

IMG_0266.JPG

of die ander??

Vast die, de andere was al vroeg stuk en stond naast ons achter de bus en vlgs mij waren er maar 2.

Ja die naast ons miste een versnelling en wilde niet meer schade aan de bak maken.

Rallye Oberehe 2010

06-07.August 2010 Hillesheim

gaat er nog iemand naar deze rally is maar 2 dorpen verder ook veel leuke auto's te zien .

veel opels :thumbup

Rallye Oberehe 2010 in Duitsland dus .

deelnemers lijst.

wordt nog iedere dag by gewerkt.

staat onder: nennungen

Terug
Naar boven