vectrabelg
Lid
Dit was al eerder gepost! Ik moest even wachten op het eindresultaat! 
Bumper eraf gehaald, koplamp eruit, en dan schakelingen ingebouwd.
Wanneer de lichten aanspringen, gaat automatisch de DRL verlichting uit.
Bekabeling getrokken, en klaargelegd.
Daarna de beschermkapjes van de mistlampen eraf gehaald,
de bedoeling is dat de DRL lichten naast de mislampen komt.
Zo blijf ik de mogelijkheid behouden om de mistlampen te ontsteken!
De laatste foto is zonder beschermkapjes, de DRL verlichting wordt netjes verwerkt in de kapjes,
een paar daagjes zonder rondrijden.
De voorlaatste foto met de DRL lichten in de kapjes is een ruw probeersel, ze worden deze week deftig ingewerkt, zodat je er niets van merkt!
Wederom zeggen de foto's meer dan woorden!

Het "BIJNA"-eindresultaat! Er moeten nog mooie kapjes over de zwarte kit gezet worden, deze moeten nog gemaakt worden!
Ik ben al wel zeer tevreden, het is echt een mooi zicht wanneer je de lichtjes ziet in de koffer van je voorganger! :thumb :thumb
Let niet op de vuiligheid, de auto heeft een weekje stil gestaan, ik ben net terug van een weekje Portugal!

Bumper eraf gehaald, koplamp eruit, en dan schakelingen ingebouwd.
Wanneer de lichten aanspringen, gaat automatisch de DRL verlichting uit.
Bekabeling getrokken, en klaargelegd.
Daarna de beschermkapjes van de mistlampen eraf gehaald,
de bedoeling is dat de DRL lichten naast de mislampen komt.
Zo blijf ik de mogelijkheid behouden om de mistlampen te ontsteken!
De laatste foto is zonder beschermkapjes, de DRL verlichting wordt netjes verwerkt in de kapjes,
een paar daagjes zonder rondrijden.
De voorlaatste foto met de DRL lichten in de kapjes is een ruw probeersel, ze worden deze week deftig ingewerkt, zodat je er niets van merkt!
Wederom zeggen de foto's meer dan woorden!

Het "BIJNA"-eindresultaat! Er moeten nog mooie kapjes over de zwarte kit gezet worden, deze moeten nog gemaakt worden!
Ik ben al wel zeer tevreden, het is echt een mooi zicht wanneer je de lichtjes ziet in de koffer van je voorganger! :thumb :thumb
Let niet op de vuiligheid, de auto heeft een weekje stil gestaan, ik ben net terug van een weekje Portugal!