beste forumleden, ik ben jeroen 21 jaar uit beltrum(achterhoek) ook bekend in het kadett gedeelte met mn 16v
dus laten we maar ns beginnen,
ik ging met mijn kameraad heen kijken naar zijn commodore,
poortje door en voila:

kontje :wub

het gaat hier dus om een b1 van 78 orgineel een 19n 4bak toen een 2.2 5bak sper koni etc. etc. toen half gesloopt dus complete aandrijflijn eruit... en op een haar na de papieren ingeleverd
was dus net op tijd
hier even een paar fotos uit het verleden van de auto miss een vorige eigenaar hier op het forum?

na een grondige inspectie de bodem 95% rotvrij bevonden, ik kan alle plekken over de hele auto op 1 hand tellen :thumbup :thumbup
dus opladen maar:

meteen een paar nogal handige onderdelen gevonden, opgehaald en ondergeschroefd:

asje er onder:

even geen foto maar hij staat op zn wielen en kan dus binnekort aangepakt worden echter moet er eerst even een e39 bmw een motor wisseltje ondergaan (525tds dis.ketting zei boem)
dus wees geduldig deze manta gaat langzaam aan de goeie kant weer op :thumb
24/04 't torretje
CIH natuurlijk en wel een 2.0s met behulp van 't opelboertje :thumb

in de bok

dat ziet er heel leuk uit king:

pannetjes er weer op en laden en ff een fototje maken natuurlijk

op zn voorlopige plekkie

kaal maken voor opfrissen en kietelen

dat was het weer even voor deze keer, iedereen ontzettend bedankt voor de reacties we gaan rustig verder met t' beesie
dus laten we maar ns beginnen,
ik ging met mijn kameraad heen kijken naar zijn commodore,
poortje door en voila:

kontje :wub

het gaat hier dus om een b1 van 78 orgineel een 19n 4bak toen een 2.2 5bak sper koni etc. etc. toen half gesloopt dus complete aandrijflijn eruit... en op een haar na de papieren ingeleverd
hier even een paar fotos uit het verleden van de auto miss een vorige eigenaar hier op het forum?

na een grondige inspectie de bodem 95% rotvrij bevonden, ik kan alle plekken over de hele auto op 1 hand tellen :thumbup :thumbup
dus opladen maar:

meteen een paar nogal handige onderdelen gevonden, opgehaald en ondergeschroefd:

asje er onder:

even geen foto maar hij staat op zn wielen en kan dus binnekort aangepakt worden echter moet er eerst even een e39 bmw een motor wisseltje ondergaan (525tds dis.ketting zei boem)
dus wees geduldig deze manta gaat langzaam aan de goeie kant weer op :thumb
24/04 't torretje
CIH natuurlijk en wel een 2.0s met behulp van 't opelboertje :thumb

in de bok

dat ziet er heel leuk uit king:

pannetjes er weer op en laden en ff een fototje maken natuurlijk

op zn voorlopige plekkie

kaal maken voor opfrissen en kietelen

dat was het weer even voor deze keer, iedereen ontzettend bedankt voor de reacties we gaan rustig verder met t' beesie