• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eindelijk nieuwe Vec gekocht :-)

ah oki ;)

Ja ga er volgende week terug heen met eventueel een haardroger en dan zal dat wel in orde komen :D

Groetjes

Of bekijk even of de carrosserie niet is doorgeroest vanonder de motorkap naar binnen toe,

Bijvoorbeeld door eventuele lekkage van je accu,

Maar dan moet die accu daar wel zitten natuurlijk,

Goed bekijken dus, En de stank ja ook eventueel je interieurfilter of als je airco hebt die goed nakijken,

en het dashboard ja gewoon er voor weg halen en dan kijken hoe het zit met de verlichting hier.

Succes ermee.

tip controleer dan even de parafanplaat. of daar het water wel weg kan.

Dit kan de oorzaak zijn van de natte vloer.

ah oki ;)

Ja ga er volgende week terug heen met eventueel een haardroger en dan zal dat wel in orde komen :D

Groetjes

Of bekijk even of de carrosserie niet is doorgeroest vanonder de motorkap naar binnen toe,

Bijvoorbeeld door eventuele lekkage van je accu,

Maar dan moet die accu daar wel zitten natuurlijk,

Goed bekijken dus, En de stank ja ook eventueel je interieurfilter of als je airco hebt die goed nakijken,

en het dashboard ja gewoon er voor weg halen en dan kijken hoe het zit met de verlichting hier.

Succes ermee.

De accu zit helemaal vanvoor aan de bestuurderszijde en die is eigelijk nog perfect in orde :)

Van roest heb ik (buite een klein beetje aan de wielkast vanachter bij bestuurderszijde:) nog niets gezien en mijn interieurfilter daar heb ik iets voor gekocht en dat heb ik er derstrax ook in gespoten. Normaal zou die nu niet meer mogen stinken maar je weet maar nooit éh :)

Een airco heb ik niet en is niet nodig voor mij maar ik zou wel graag een ECC-module willen installeren. Is dit enkel de het oude eruit en het de module erin of komt er nog meer bij kijken?

Het dashboard moet er zowiso nog af maar dat ga ik laten tot ik een andere tachometer heb gekocht. Ik zou er graag eentje met toerenteller willen. Ook hierbij de vraag, is dit gewoon ombouwen of moet ik extra draden aanleggen bij iets?

En voor het schermpje aan het dashboard denk ik dat ik dit er ga uitlaten. Ik ben van plan om een achteruitrijcamera te kopen en dat schermpje er daar dan in te steken :)

Wordt een projectje van langer als 2 weken hoor want het geld groeit niet op mijn rug :D

Greets Seth

ECC werkt altijd samen met airco en het is zeker niet alleen het frontje verwisselen.

als je ECC wilt installeren moet je dus een airco inbouwen en je complete kachelmotor.

denk dat dat een gevalletje helaas pindakaas wordt ;)

De accu zit helemaal vanvoor aan de bestuurderszijde en die is eigelijk nog perfect in orde :)

Van roest heb ik (buite een klein beetje aan de wielkast vanachter bij bestuurderszijde:) nog niets gezien en mijn interieurfilter daar heb ik iets voor gekocht en dat heb ik er derstrax ook in gespoten. Normaal zou die nu niet meer mogen stinken maar je weet maar nooit éh :)

Een airco heb ik niet en is niet nodig voor mij maar ik zou wel graag een ECC-module willen installeren. Is dit enkel de het oude eruit en het de module erin of komt er nog meer bij kijken?

Het dashboard moet er zowiso nog af maar dat ga ik laten tot ik een andere tachometer heb gekocht. Ik zou er graag eentje met toerenteller willen. Ook hierbij de vraag, is dit gewoon ombouwen of moet ik extra draden aanleggen bij iets?

En voor het schermpje aan het dashboard denk ik dat ik dit er ga uitlaten. Ik ben van plan om een achteruitrijcamera te kopen en dat schermpje er daar dan in te steken :)

Wordt een projectje van langer als 2 weken hoor want het geld groeit niet op mijn rug :D

Greets Seth

Hm:hmmz mja als het echt alles afbreken is misschien wel dan... Of ik kan eens naar iemand gaan die er veel van kent en zien of hij dat misschien zou zien zitten.

In ieder geval, het zal dus nog voorlopig manueel moeten gebeuren :D

Tnx 4 the fast reactions :)

Greets Seth

ECC werkt altijd samen met airco en het is zeker niet alleen het frontje verwisselen.

als je ECC wilt installeren moet je dus een airco inbouwen en je complete kachelmotor.

denk dat dat een gevalletje helaas pindakaas wordt ;)

ach ik weet zo wel een paar dingetjes en in de buurt woon ik ook nog ;)

ik heb een opcommetje, dus als je een keer een storing hebt.

Hm:hmmz mja als het echt alles afbreken is misschien wel dan... Of ik kan eens naar iemand gaan die er veel van kent en zien of hij dat misschien zou zien zitten.

In ieder geval, het zal dus nog voorlopig manueel moeten gebeuren :D

Tnx 4 the fast reactions :)

Greets Seth

Jah, ben ik ook van plan om te kopen. Zowel een Tech2 als een OBD2. Kan ik zowel chippen als uitlezen. Veel goedkoper als naar de tuningshop of de garage gaan en past ook op vele opel-modellen :-P

Van waar ben jij dan ergens in B-O-Z? Altijd handig als je iemand in de buurt weet die er wat van kent. Ik heb het vroeger bij mijn eerste vectra A altijd moeten zoeken op de tast. Uiteindelijk wel goedgekomen maar een Vec B is geen Vec A :D Mijn wagen staat momenteel zonder platen dus hij mag totaal niet rijden :cry Maar als ie af is... :cool:

ach ik weet zo wel een paar dingetjes en in de buurt woon ik ook nog ;)

ik heb een opcommetje, dus als je een keer een storing hebt.

Jah, ben ik ook van plan om te kopen. Zowel een Tech2 als een OBD2. Kan ik zowel chippen als uitlezen. Veel goedkoper als naar de tuningshop of de garage gaan en past ook op vele opel-modellen :-P

Van waar ben jij dan ergens in B-O-Z? Altijd handig als je iemand in de buurt weet die er wat van kent. Ik heb het vroeger bij mijn eerste vectra A altijd moeten zoeken op de tast. Uiteindelijk wel goedgekomen maar een Vec B is geen Vec A :D Mijn wagen staat momenteel zonder platen dus hij mag totaal niet rijden :cry Maar als ie af is... :cool:

Terug
Naar boven