• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eindelijk,vectra 2.8V6 turbo gekocht.

De vectra heeft nu 130.000 km gelopen en heeft zelfs ook bochtverlichting(of is dat het AFL gebeuren?)Ik heb zowieso alweer wat truukjes "ingeleerd" zoals ik die in een lijst heb zien staan..spiegels klappen ook dicht met de AB.En de auto vergrendelt zich bij 25 km/h..

De velgen zijn originele 18 inch Opel velgen,heb ze al op zoveel vectra's gezien..vind ze persoonlijk niet verkeerd maar natuurlijk is een 19 inch OPC wel het mooiste.Eerst maar eens kijken of we de rammel eruit krijgen en kijken hoe betrouwbaar ie is..daarna kijken we verder voor andere velgen en een verlaging.Ooh ja,de donkere achterlichten komen er natuurlijk ook in.

Greetz Erik.

Ziet er erg netjes uit. Mbt de bochtenverlichting, dit doet gebeurd ook bij afl, hierbij gaat er een extra lamp branden aan de kant die je opgaat en natuurlijk onder de 50km/u gaat de hoofdverlichting mee door de bocht.

Vind persoonlijk deze velgen (mijn wintervelgen) erg mooi, maar niet zo mooi als mijn snowflakes. Maar deze velgen maken er (vind ik zelf) een stijlvolle bak van.

Misschien nog een modje erbij, je deurpilaren wrappen met hoogglans zwart folie (orginele optie opc) :thumbup

Het is echt een wolf in schaapskleren , en lekker dik in opties.

Veel plezier met die mooie Vectra , maar dat zal wel lukken! :thumb

Groeten Jurgen ,

:wors waanzinnig mooie auto :wors ... zoals iemand hierboven al opmerkte een echte wolf in schaapskleren.

ik zou zeggen: niks meer aan doen :thumb

nou ja, .. dat alarm zou ik geen overbodige luxe vinden :D . en misschien inderdaad 19" OPC eronder.

succes ermee :thumb

Hahaha,bedankt jongens,ben er stiekum ook wel erg blij mee.Net de 2 achter spiraalveren vervangen en de oorzaak gevonden van het "klapperen" aan de achterkant.Gewoon 2 doodgewone stabilisatorstangrubbers...wat kunnen die dingen een verschil maken in wegligging..niet normaal.Alle ophangdelen zien er goed uit en voelen ook goed aan dus gelukkig geen dure onderdelen.Was al aan 't shoppen voor draagarmen en eventueel schokbrekers(sachs super touring cdc $$$$$)maar het valt gelukkig mee.Straks komen er nog 2 nieuwe achterbanden op en dan is ie technisch zo goed als klaar.Maar na jaren achterwielaandrijving te hebben gereden(heeel veeel senators en omega,E500,SL500,corvette C4,C5 en C6)met toch ook wat redelijk wat vermogen(C6 heeft 404 pk)merk ik nu toch wel dat ik met een voorwielaandrijver op pad ben!Maargoed,lopen doet ie als een tierelier...dus eerst maar eens lekker genieten!

Greetz Erik.

Ik heb er nu de originele tussen zitten maar dan wel 18 mm i.p.v. 19 mm.Ik wacht ff af hoelang het weer duurt voordat ze de kuren krijgen.Had inderdaad ook al van powerflex gehoord..die worden het dan voor de volgende keer.

Greetz Erik.

Terug
Naar boven