ja ja eindelijk ga ik beginnen aan me kadett c1 coupe van 1976 berlinetta 12s automaat met een origineel stalen schuifdak en een originele van binnenuitverstelbare buitenspiegel!!! hahaha wist niet eens dat t bestond. heb de auto al 6 a 7 jaar maar door omstandigheden zoals het behalen van me motor rijbewijs en de daarbij behorende tweewieler was t geld op. vervolgens kocht ik een bmw e36 met schade die ik vervolgens compleet verbouwd heb naar een m3 met originele spullen uiteraard. behalve dan t blok dat bleef gewoon een 2,5 24v.
ben sinds 2 weken lid ofzo en begin bij deze dus met posten.
de kadett is oranje maar wel eens overgespoten door de vorige eigenaar. het zag er goed en mooi uit tot ik dacht bij mezelf van laat ik de auto eens even flink poetsen en er aan de achterkant een nl sticker tevoorschijn kwam. lekker k*t gedaan dus dat overspuiten. paar weken later begonnen er allemaal blaasjes in de lak te komen wat dus t teken was dat ie in een vochtige ruimte overgespoten is.
dit was voor mij t keerpunt en besloot hem compleet te demonteren.
1200 eruit + automaat en verkocht
nieuwe rubbers voor de gehele auto gekocht
nieuwe voorruit ( oude brak door ondeskundige demontage van mijzelf)
2.0 rally vooras gekocht
grotere achteras gekocht met een 3,89 overbrenging
c24ne gekocht
manta 5 bak gekocht
tevens ook nog een c20xe liggen in hele nette staat
tank met extra aansluiting nieuw gekocht
nieuwe in originele verpakking engelmann spiegels met blauw glas
sr wielen laten verbreden naar 8j
2 kuipstoelen gekocht verstelbaar
shroth gordels
nieuwe rekord 2,2 klauwen en schijven
in hardheid verstelbare schokbrekers en mattig veren 70mm voor 60 mm achter
en nog veel meer zooi.....
onlangs weer eens in een kadett gereden en was meteen weer verliefd dus dat was de reden van er eens aan te beginnen.
ik wil dus een c24ne voorzien van een compressor en dacht eerst een eaton maar t word toch een lysholm supercharger
afkomstig van een e55 amg (zal wel overkill zijn maar ok) verder moet er een rolkooi in komen en moet het gewoon hard optrekken hard rijden doe ik met de motor wel......( in april voorkomen
)
maar aangezien t lang geleden is dat ik bezig ben geweest ermee ben ik een hoop vergeten.
ik vraag dus reacties en tips over t opvoeren van de c24ne ik wil dus zo rond de 250 pk komen en een berg koppel.
had al contact gezocht met wiseco in nederland voor gesmede laagcompressie zuigers maar vraag me af of er geen ander alternatief is aangezien het op 1000 euro voor een setje kwam , lees dat veel mensen t uit de states halen maar vraag me af waar. en dingen zoals wat de standaard drijfstangen aankunnen en wat voor bak je t beste kan gebruiken ivm het hoge koppel dus kom maar op met de tipsssssss
Groetjes Jeroen en miranda de nieuwe forum gebruikerssss
ps: zal eens uitzoeken hoe ik foto`s kan uploaden want daar heb ik nog niet veel kaas van gegeten
ben sinds 2 weken lid ofzo en begin bij deze dus met posten.
de kadett is oranje maar wel eens overgespoten door de vorige eigenaar. het zag er goed en mooi uit tot ik dacht bij mezelf van laat ik de auto eens even flink poetsen en er aan de achterkant een nl sticker tevoorschijn kwam. lekker k*t gedaan dus dat overspuiten. paar weken later begonnen er allemaal blaasjes in de lak te komen wat dus t teken was dat ie in een vochtige ruimte overgespoten is.
dit was voor mij t keerpunt en besloot hem compleet te demonteren.
1200 eruit + automaat en verkocht
nieuwe rubbers voor de gehele auto gekocht
nieuwe voorruit ( oude brak door ondeskundige demontage van mijzelf)
2.0 rally vooras gekocht
grotere achteras gekocht met een 3,89 overbrenging
c24ne gekocht
manta 5 bak gekocht
tevens ook nog een c20xe liggen in hele nette staat
tank met extra aansluiting nieuw gekocht
nieuwe in originele verpakking engelmann spiegels met blauw glas
sr wielen laten verbreden naar 8j
2 kuipstoelen gekocht verstelbaar
shroth gordels
nieuwe rekord 2,2 klauwen en schijven
in hardheid verstelbare schokbrekers en mattig veren 70mm voor 60 mm achter
en nog veel meer zooi.....
onlangs weer eens in een kadett gereden en was meteen weer verliefd dus dat was de reden van er eens aan te beginnen.
ik wil dus een c24ne voorzien van een compressor en dacht eerst een eaton maar t word toch een lysholm supercharger
afkomstig van een e55 amg (zal wel overkill zijn maar ok) verder moet er een rolkooi in komen en moet het gewoon hard optrekken hard rijden doe ik met de motor wel......( in april voorkomen
maar aangezien t lang geleden is dat ik bezig ben geweest ermee ben ik een hoop vergeten.
ik vraag dus reacties en tips over t opvoeren van de c24ne ik wil dus zo rond de 250 pk komen en een berg koppel.
had al contact gezocht met wiseco in nederland voor gesmede laagcompressie zuigers maar vraag me af of er geen ander alternatief is aangezien het op 1000 euro voor een setje kwam , lees dat veel mensen t uit de states halen maar vraag me af waar. en dingen zoals wat de standaard drijfstangen aankunnen en wat voor bak je t beste kan gebruiken ivm het hoge koppel dus kom maar op met de tipsssssss
Groetjes Jeroen en miranda de nieuwe forum gebruikerssss
ps: zal eens uitzoeken hoe ik foto`s kan uploaden want daar heb ik nog niet veel kaas van gegeten