• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Elec ramen achter

Ben al zat veel aan het zoeken achter een setje voor elec ramen achter, Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Op ebay vindt ik niet egt iets, Weet zelfs niet onder welke naam

origineel gepost door speaker

Hoeveel wil je er?

:thumbup

ff een mailtje sturen in je goeiste Engels of ze naar NL sturen en bieden maar ( de laatste kan je meteen kopen voor 40GBP )

Aha, Ik maar zoeken op ebay.de , en ps moet naar belgie;)

daar staan ze ook maar veeeeeeeel duurder!! en Dan stuurt ge een email naar Engeland in je allergoedste Engels of ze ook naar Belgique sturen !! :D

origineel gepost door speaker

Hoeveel wil je er?

:thumbup

ff een mailtje sturen in je goeiste Engels of ze naar NL sturen en bieden maar ( de laatste kan je meteen kopen voor 40GBP )

rood valt af,verzenden gaat niet

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door fast cow

of opzoek gaan naar sloop 2.6 v6 daar zitten ze standaard in:angel

een cdx wel :P

Zou net zeggen.. die van mij zit het er echt niet in :(

Wil het nog wel maar dan hou je natuurlijk wel gaten in het deur-paneel :vertag

Gr. Maurice

Inderdaad, de 2.6 V6 heeft niet altijd 4x elektrische ramen.

Kans is groter een 2.5 V6 in de uitvoering CDX te vinden met 4x elektrische ramen dan een 2.6 V6 waarbij de CDX maar kort geleverd is.

de Elegance heeft niet standaard 4x elektrische ramen.

in nederland is het zowiezo wel dun gezaaid met vectra's B met EL-ramen achter.

Willem

bij mij zitten ze er ook niet in . . . en net wat maurice zegt, als ik er electrische ramen in zet verschijnen er gaten waar de slinger zat.

En dan heb ik een cremeleder interieur dus dan vind je al bijna helemaal geen nieuwe deurpanelen zonder gaten :cry

origineel gepost door sw_reijnders

bij mij zitten ze er ook niet in . . . en net wat maurice zegt, als ik er electrische ramen in zet verschijnen er gaten waar de slinger zat.

En dan heb ik een cremeleder interieur dus dan vind je al bijna helemaal geen nieuwe deurpanelen zonder gaten :cry

Idd is lastig te vinden.

ben ook al een tijd opzoek geweest naar een leder set.

en 9 van de 10 is slinger achter.:(

kheb ff op autodemontagebedrijven zitten kijken,maar daar ken

je ook best wel veel weghalen.heel veel met climate control en ook elek ramen:thumbup

ramen steken er, Alle bekabeling maar werkt niet, Als ik kijk naar mijn raamschakelaars vooraan vertrekken er bv 10draden van de schakelaars maar de stekkers zijn voorzien voor 5draden ofzo, Kan dit dat dit niet is voorbekabeld en ik dit ook moet vervangen?

Terug
Naar boven