• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

electra schema corsa b 16 se

superkadettje

Post weinig
ik ben op zoek naar een electra schema van een corsa motor 16 se gaat om het gedeelte hoe ik de + uit kan schakelen om op lpg te gaan rijden

heeft iemand voor mijn zoon schema of kan iemand mij vertelen doormiddel van foto's welke draad ik moet gaan schakelen?

alvast bedankt

groeten willem

CIMG0820.jpg

Ik heb nog wel een schema liggen, maar ik weet niet zeker of je hier iets aan hebt. Heb alles even in een ZIP-bestand van 3,4 MB kunnen gooien. Deze staat nu hier;

Ik heb nog wel een schema liggen, maar ik weet niet zeker of je hier iets aan hebt. Heb alles even in een ZIP-bestand van 3,4 MB kunnen gooien. Deze staat nu hier;

hoi martin

bedankt voor dit bestantje

nou is mijn duits zo goed dat ik er nog niks van snap dus is er meschien iemand die mij zo kan uit leggen wat ik moet doen.

alvast bedankt.

groeten willem

hoi martin

bedankt voor dit bestantje

nou is mijn duits zo goed dat ik er nog niks van snap dus is er meschien iemand die mij zo kan uit leggen wat ik moet doen.

alvast bedankt.

groeten willem

hallo alleen bedankt voor de schema's maar kan iemand mij gewoon vertelen welk ik moet doorbreken om op lpg te gaan rijden.

alvast bedankt

hallo alleen bedankt voor de schema's maar kan iemand mij gewoon vertelen welk ik moet doorbreken om op lpg te gaan rijden.

alvast bedankt

Originally posted by superkadettje

alvast bedankt

op gas moet je koken en niet op een c16se aansluiten.

waarom zou je dat willen.

zorg er eerst eens voor dat dit blok erin hangt en je kunt rijden en alles naar behoren werkt.

Originally posted by superkadettje

alvast bedankt

op gas moet je koken en niet op een c16se aansluiten.

waarom zou je dat willen.

zorg er eerst eens voor dat dit blok erin hangt en je kunt rijden en alles naar behoren werkt.

Precies Corsaboy :P

Auto's die op gas rijden, hebben een veel grotere kans om de motor naar de kl*te te helpen, anders zouden heeeel veel mensen in Nederland wel op gas gaan rijden.

Als je een jaar met je auto wilt rijden maakt het niet zoveel uit, maar reken niet op een jarenlange werking van je motor.

Precies Corsaboy :P

Auto's die op gas rijden, hebben een veel grotere kans om de motor naar de kl*te te helpen, anders zouden heeeel veel mensen in Nederland wel op gas gaan rijden.

Als je een jaar met je auto wilt rijden maakt het niet zoveel uit, maar reken niet op een jarenlange werking van je motor.

nou ja op gas kun je wel rijden.

Maar ik vind bij een motorswap enzo moet je daar niet mee gaan klooien..

Eerst maar eens rijden en dan verder kijken king:

nou ja op gas kun je wel rijden.

Maar ik vind bij een motorswap enzo moet je daar niet mee gaan klooien..

Eerst maar eens rijden en dan verder kijken king:

Terug
Naar boven