• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Electrische ramen blijven "open" Vectra B

Oké, dan zal ik dat zo eens proberen. Ik deed zeg maar zonder de deur eerst open en dicht te doen het slot erop via de a.b. en toen bleven ze dus wel wat langer dan 30 seconden aan. Dus de andere manier eens kijken.

Tnx alvast! ;)

nope, ze blijven aan zolang je de portieren niet opent en sluit, ze gaan pas uit als 1 van de portieren word geopend en gesloten.

let maar eens op de lampjes van de schakelaar als je de deur opent, en weer dicht smijt, hup lampjes uit, en kan je ze niet meer bedienen.

Willem

nope, ze blijven aan zolang je de portieren niet opent en sluit, ze gaan pas uit als 1 van de portieren word geopend en gesloten.

let maar eens op de lampjes van de schakelaar als je de deur opent, en weer dicht smijt, hup lampjes uit, en kan je ze niet meer bedienen.

Willem

Bij de volgende Vectra's die ik ken blijven ze aan tot de deur open geweest is:

- mijn eigen (2.5 V6 CDX sedan (jan) 1996)

- de diesel van Joost (2.0 DTi 16V station Sport 2000)

- De ex van Jerremy / Carlo (2.5 V6 station Sport 2000)

- die van mijn Zus (2.0 16V station CD 1997)

- een welke ik in onderhoud heb (1.8 16V GL+ Sedan 1996)

ik heb de mijne wel eens een aantal uren zo laten staan, en gewoon nog branden die lampjes,

Dit wekt samen met de CV sluiting, als de deur na contact aan en weer uit zonder de deur te openen op slot word gezet, kan ook de safelock niet ingseschakeld worden.

Dit is ook zo bij de E36 BMW van een maat van me, en de E36BMW 325i coupe die mijn buurman had. pas als de deur open geweest was gingen de ramen niet meer met de knoppen op en dicht.

Willem

Bij de volgende Vectra's die ik ken blijven ze aan tot de deur open geweest is:

- mijn eigen (2.5 V6 CDX sedan (jan) 1996)

- de diesel van Joost (2.0 DTi 16V station Sport 2000)

- De ex van Jerremy / Carlo (2.5 V6 station Sport 2000)

- die van mijn Zus (2.0 16V station CD 1997)

- een welke ik in onderhoud heb (1.8 16V GL+ Sedan 1996)

ik heb de mijne wel eens een aantal uren zo laten staan, en gewoon nog branden die lampjes,

Dit wekt samen met de CV sluiting, als de deur na contact aan en weer uit zonder de deur te openen op slot word gezet, kan ook de safelock niet ingseschakeld worden.

Dit is ook zo bij de E36 BMW van een maat van me, en de E36BMW 325i coupe die mijn buurman had. pas als de deur open geweest was gingen de ramen niet meer met de knoppen op en dicht.

Willem

Klopt ,

alleen dan met de sleutel in de deur en dan op slot vasthouden

dan gaan alle electrische ramen dicht

Raymond

Vectra '97 CDX (4 electrische ramen...) ;)

Klopt ,

alleen dan met de sleutel in de deur en dan op slot vasthouden

dan gaan alle electrische ramen dicht

Raymond

Vectra '97 CDX (4 electrische ramen...) ;)

Terug
Naar boven