• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

electronica fanaat/expert/enhousiasteling gezocht.

je kan de draad van je turbo timer die op je schakelde plus zit .. rechtstreeks op de ecu geschakeld plus maken.. met een diode aan de contactkant.. :vertag :D

Nee, sleutel eruit, de tt draait bv 1 minuut na. Ik kan de auto wel op slot doen met de originele ab en ook op dubbellock.

Echter het alarm gaat er niet op als de motor draait en daar baal ik van. De tt werkt uitstekend.

Thankx voor het meedenken!

ja dat doe je met mijn oplossing.. de turbo timer zal alleen de motor aanhouden..

beetje afhankelijk wat er onderbroken is bij je alarm..

maar alles zal uitgaan als je de sleutel eruit haalt.. behalve de ecu die je motor laat lopen. vandaar de diode aan de contactkant .. die zorgt ervoor dat alleen de ecu aanblijft en niet de rest..

Nee, sleutel eruit, de tt draait bv 1 minuut na. Ik kan de auto wel op slot doen met de originele ab en ook op dubbellock.

Echter het alarm gaat er niet op als de motor draait en daar baal ik van. De tt werkt uitstekend.

Thankx voor het meedenken!

je kan proberen de geschakelde plus van je alarm los te gooien... let wel op dat je de functie

auto-arm (automatisch startonderbreker) uit zet..

sommige alarmen hebben een insteltijd ivm nadraaien van koelvin of electr waterpomp enz

dus het kan.. of het werkt zal je uit moeten proberen.. ;)

ja dat doe je met mijn oplossing.. de turbo timer zal alleen de motor aanhouden..

beetje afhankelijk wat er onderbroken is bij je alarm..

maar alles zal uitgaan als je de sleutel eruit haalt.. behalve de ecu die je motor laat lopen. vandaar de diode aan de contactkant .. die zorgt ervoor dat alleen de ecu aanblijft en niet de rest..

je kan proberen de geschakelde plus van je alarm los te gooien... let wel op dat je de functie

auto-arm (automatisch startonderbreker) uit zet..

sommige alarmen hebben een insteltijd ivm nadraaien van koelvin of electr waterpomp enz

dus het kan.. of het werkt zal je uit moeten proberen.. ;)

De meest makkelijke oplossing is al aan gedragen.

Laat je alarm denken dat het contact uit is , je koppelt je +15 van je alarm aan massa

Of je misleid je ecu,dmv een externe +15 uit je TT

Terug
Naar boven