• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Elektrisch probleem Corsa C

Mijncorsa.nl

Post weleens wat
Wilde deze week de twee lampjes achter de kachelverlichting vervangen, heb leds geprobeerd erin te zetten. (nooit meer dus..)

Gelijk toen ik de eerste erin stak, begon dat ding 'n klein beetje te roken. Kortsluiting dus denk ik.

Maar nu...

- centrale vergrendeling werkt niet meer

- verlichting tellers werkt niet meer

- verlichting kachelknoppen uiteraard ook niet

Alle zekeringen zijn in orde, en heb de accu ook losgehad, wat ook geen effect had.

Waar moet ik zoeken? is toch verrekte lastig in het donker:)

Oude lampjes terug zetten...ledtroep weggooien.

Zal toch ergens een zekering kapot hebben

Centrale vergrendeling kan je mischien weer werkend krijgen door hem om contact te zetten met een knopje ingedrukt van de afstandsbediening.

Ledtroep was inderdaad gelijk weggegooid - had t kunnen weten...

truc met cv werkt helaas niet. En heb echt alle zekeringen nagekeken volgens mij..

Er zitten dr ook wat onder de motorkap. en vaak klopt de legenda in de boekjes ook niet helemaal met wat er daadwerkelijk in de auto zit.

Oude lampjes terug zetten...ledtroep weggooien.

Zal toch ergens een zekering kapot hebben

Centrale vergrendeling kan je mischien weer werkend krijgen door hem om contact te zetten met een knopje ingedrukt van de afstandsbediening.

Ledtroep was inderdaad gelijk weggegooid - had t kunnen weten...

truc met cv werkt helaas niet. En heb echt alle zekeringen nagekeken volgens mij..

zoals dat "fearless" al zei centrale deurvergrendeling moet gewoon werken door sleutel in op contact Acc+ te zetten en dan gewoon beide knoppen tegenlijk in te duwen.

dan sluit hij ook weer dubbel af.

en dat andere kan dus ook je bekabeling zijn? maar zowiezo eerst eens alle zekeringen nakijken want dat gaat allereerst kapot.

heb trouwens ook een uitleesapparaat voor als je in de omgeving limburg woont

Mvg Stephan

Er zitten dr ook wat onder de motorkap. en vaak klopt de legenda in de boekjes ook niet helemaal met wat er daadwerkelijk in de auto zit.

zoals dat "fearless" al zei centrale deurvergrendeling moet gewoon werken door sleutel in op contact Acc+ te zetten en dan gewoon beide knoppen tegenlijk in te duwen.

dan sluit hij ook weer dubbel af.

en dat andere kan dus ook je bekabeling zijn? maar zowiezo eerst eens alle zekeringen nakijken want dat gaat allereerst kapot.

heb trouwens ook een uitleesapparaat voor als je in de omgeving limburg woont

Mvg Stephan

Terug
Naar boven