• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Elektrisch raam doet raar

DVO

Post vaak
Hey haloa,

Sinds gisteren doet me raam vreemd.

Ik drukte op omlaag,maar ging niet meer automatisch neer.

Ik gereset en toen deed tie het wel,maar met naar boven gaan stopte die,en ging

weer omlaag:hmmz

Heeft iemand dit ook wel eens gehad,en zou het aan de schakelaar liggen misschien?

Hij onthoud dus ook niet meer dat tie automatisch omlaag en omhoog moet.

Iemand een idee:angel

Dan loopt je raam gewoon te zwaar. Waarschijnlijk loopt hij ergens op vast. Even openmaken je deurpaneel en idd schoonmaken/smeren

ik heb pasgeleden het complete raammachinisme moeten repararen omdat de vorige eigenaar een ongeval heeft gehad. Bleek dus dat het raam niet goed in de rubbers hing en het scharnier krom was en omdat de scharnieren niet soepel liepen. Dus mijn advies: Kijk even of hij nog in de goede rubbers loopt en zoja even goed smeren dan komt het allemaal weer goed

Terug
Naar boven