• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

elektrische spiegel werking

vraagje loop ontzettend te stoeien met mijn elektrische spiegels voor de Astra G station

mijn vraag is als ik de spiegel joystick in de deur aanraak

werkt deze meteen ? of moet er doormiddel van een knop ergens ,stroom op worden gezet ,zodat hij dan werkt ,

het mooiste zou zijn iemand die ook een astra g heeft met elektrische spiegels , dit kan verifiëren. werkt de joystick altijd? of moet deze worden geactiveerd ? door een knop ergens ..

wat ik gedaan heb ,zekeringen gecheckt ,zijn in orde ,spanning is goed op de zekering ,gemeten of er spanning op staat ,ja er staat spanning op de joystick alleen is dit maar 3 volt , (lekspanning?) verwarming in de spiegels werkt wel ,als ik de

achteruit verwarming aanzet ,

hopelijk kan iemand mij verder helpen

Zou bij Contact aan of motor aan, direct moeten reageren, let daarbij wel op of de knop op linker of rechter spiegel staat gestelt.

De Bediening van spiegels is van bij alle opels van de leeftijd 1993 t/m 2004 gelijk.

alleen hebben de oudere opels vaak een knop om de spiegelverwarming in te schakelen, terwijl de nieuwere automatisch met de achterruitverwarming worden verwarmd.

Werkt de spiegelverwarming wel??

Willem

knop is vervangen door used opel parts .4 dagen geleden er ingezet

en er zitten servos in de spiegels dus dat kan het ook niet zijn ,dat ze zijn vervangen door bijvoorbeeld gewone spiegels

nee tis een vreemd probleem ,maar we blijven zoeken .

Terug
Naar boven