• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

elektrische spiegels corsa b

Is het relais nodig om je elektrische spiegels werkend te krijgen?

Ik moet nog een relais hebben, maar wou vast even kijken of de spiegels het wel deden, maar dat is dus niet het geval. Doen de spiegels het alleen als het relais erin zit, het relais is toch alleen voor verwarming van de spiegels?

Ik heb ook in het boekje gezien, bij zekeringen, buitenspiegels vallen onder zekering nr 17. Moet hier ook wat mee gebeuren, zit deze al aangesloten? Ik heb verder alles al voorbereid qua kabels naar het relais toe.

Kan ik het eventueel ook meten met een multimeter, en zo ja op welke draadjes moet ik het doormeten?

ff hier op inhaken.

-die zekering moet die op plaats 17 of ergens anders en die relais dan waar komt die.

-en die spiegels kun je die omzetten dus de kappen of zo over zetten,zo ja hoe.

ik hoor het wel

gr vectra vlammen

@vectra vlammen wrote:ff hier op inhaken.

-die zekering moet die op plaats 17 of ergens anders en die relais dan waar komt die.

-en die spiegels kun je die omzetten dus de kappen of zo over zetten,zo ja hoe.

ik hoor het wel

gr vectra vlammen

niemand die dit weet?

Terug
Naar boven