• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Elektronica ruiten.

Wat ik heb geprobeerd is de methode van wim-v6 mét volledig gesloten portieren uiteraard :thumb

En ik heb de methode van RISL ook geprobeerd met de - pool van het accu af te koppelen.

Geen van beide manieren werkt. Toen ik het accu loskoppelde heb ik de ramen ook moeten

inleren, want bij de coupe gaan de ramen 1cm omlaag/omhoog bij het openen/sluiten van het portier.

Dit werkte niet meer na het ontkoppelen. Dit is wel opgelost na het inleren.

Wat volgens mij wil zeggen dat het inleren wel juist gebeurd is.

groetjes.

@RISL wrote:@bjornspiering, en wat heeft dat met het sluiten van stijlloze ramen te maken?

Bij mij gaan beide ruiten nooit automatisch omhoog, ik dacht dat dit zo hoorde als een soort veiligheidsfeature?

Bij mijn coupe gaan beide ruiten automatisch omhoog....en nu ook op afstandsbediening door de comfortsluiting.

heb nog wel een mechaniek over maar die is voor de bijrijderskant, weet niet of die aan de andere kant past denk het niet,

En hoe geraak je aan het motortje? Moet de binnenbekleding er dan helemaal af?

En als ik aan het motortje geraak, hoe zie ik dan dat dat het probleem is? :D

Groetjes.

heb nog wel een mechaniek over maar die is voor de bijrijderskant, weet niet of die aan de andere kant past denk het niet,

Terug
Naar boven