afterburner27
Post vaak
Kan iemad mij even vertellen of het embleem op de kofferklep geplakt zit, of met pinnen in het chassis..
Ik krijg hem er niet af...:wtf
Ik krijg hem er niet af...:wtf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.
Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.
Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.
Veel plezier op het forum!
— Het Opel-forum team
1826888&tid=139325&author=afterburner27 vectra c station is het... hoop dat er geen pennen aan zitten...[/quote zei:Ander doe je m gewoon weer terug, maar geen zorgen...:thumbup
1826888&tid=139325&author=afterburner27 vectra c station is het... hoop dat er geen pennen aan zitten...[/quote zei:Ander doe je m gewoon weer terug, maar geen zorgen...:thumbup
1826888&tid=139325&author=afterburner27 vectra c station is het... hoop dat er geen pennen aan zitten...[/quote zei:Ander doe je m gewoon weer terug, maar geen zorgen...:thumbup[/rquote]
hahaha ja dat kan ook:thumbup
Nog ff een vraag , kan 2 embleemloze grillen kopen, 1 helemaal chrome, ander is zwart met chrome, wat staat beter??
ik zat te denken aan de zwart/chrome uitvoering...
1826888&tid=139325&author=afterburner27 vectra c station is het... hoop dat er geen pennen aan zitten...[/quote zei:Ander doe je m gewoon weer terug, maar geen zorgen...:thumbup[/rquote]
Nog ff een vraag , kan 2 embleemloze grillen kopen, 1 helemaal chrome, ander is zwart met chrome, wat staat beter??
ik zat te denken aan de zwart/chrome uitvoering...
ik zat te denken aan de zwart/chrome uitvoering...[/rquote]
Foto van? (zoek ook nog een mooie)