• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

embleem verwijderen

[rquote=1826917&tid=139325&author=afterburner27][rquote=1826910&tid=139325&author=Edvries]
1826888&tid=139325&author=afterburner27 vectra c station is het... hoop dat er geen pennen aan zitten...[/quote zei:
Ander doe je m gewoon weer terug, maar geen zorgen...:thumbup[/rquote]

hahaha ja dat kan ook:thumbup

Nog ff een vraag , kan 2 embleemloze grillen kopen, 1 helemaal chrome, ander is zwart met chrome, wat staat beter??

ik zat te denken aan de zwart/chrome uitvoering...[/rquote]

Foto van? (zoek ook nog een mooie)

[rquote=1826919&tid=139325&author=Edvries][rquote=1826917&tid=139325&author=afterburner27][rquote=1826910&tid=139325&author=Edvries]
1826888&tid=139325&author=afterburner27 vectra c station is het... hoop dat er geen pennen aan zitten...[/quote zei:

Nog ff een vraag , kan 2 embleemloze grillen kopen, 1 helemaal chrome, ander is zwart met chrome, wat staat beter??

Foto van? (zoek ook nog een mooie)[/rquote]

ja heb ik w8

[rquote=1826919&tid=139325&author=Edvries][rquote=1826917&tid=139325&author=afterburner27][rquote=1826910&tid=139325&author=Edvries]

Foto van? (zoek ook nog een mooie)[/rquote]

ja heb ik w8

Beidde wel mooi..ken ze idd. Bij een zwarte wagen zou ik voor zwart/chrome gaan denk ik..

Vind die Irmscher Grille toch t mooist, die heuleeeee dure...(Speaker heeft m)

Beidde wel mooi..ken ze idd. Bij een zwarte wagen zou ik voor zwart/chrome gaan denk ik..

Vind die Irmscher Grille toch t mooist, die heuleeeee dure...(Speaker heeft m)

[rquote=1826933&tid=139325&author=afterburner27]denk dat ik maar ff ga bestellen, aanbieding is tot 31-12 €45,90... bij skg carstyling[/rquote]

Kzaggut ja!

[rquote=1826933&tid=139325&author=afterburner27]denk dat ik maar ff ga bestellen, aanbieding is tot 31-12 €45,90... bij skg carstyling[/rquote]

Kzaggut ja!

Ja irmscher is zeker mooi, maar dan moet je ook alles irmscher op je auto zetten vind ik...ga wel voor iets minder...hoef ik ook niet wakker te liggen dat wanneer je smorgens een keer bij je auto komt en je gril weg is...

Volgens mij worden die best veel gestolen namelijk.

Ja irmscher is zeker mooi, maar dan moet je ook alles irmscher op je auto zetten vind ik...ga wel voor iets minder...hoef ik ook niet wakker te liggen dat wanneer je smorgens een keer bij je auto komt en je gril weg is...

Volgens mij worden die best veel gestolen namelijk.

[rquote=1826940&tid=139325&author=afterburner27]Ja irmscher is zeker mooi, maar dan moet je ook alles irmscher op je auto zetten vind ik...ga wel voor iets minder...hoef ik ook niet wakker te liggen dat wanneer je smorgens een keer bij je auto komt en je gril weg is...

Volgens mij worden die best veel gestolen namelijk.[/rquote]

Hoezo ,kun je die grilletjes zo makkelijk jatten dan ,met een gesloten kap en natuurlijk afgesloten auto??:wtf

[rquote=1826940&tid=139325&author=afterburner27]Ja irmscher is zeker mooi, maar dan moet je ook alles irmscher op je auto zetten vind ik...ga wel voor iets minder...hoef ik ook niet wakker te liggen dat wanneer je smorgens een keer bij je auto komt en je gril weg is...

Volgens mij worden die best veel gestolen namelijk.[/rquote]

Hoezo ,kun je die grilletjes zo makkelijk jatten dan ,met een gesloten kap en natuurlijk afgesloten auto??:wtf

Terug
Naar boven