• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

embleemen

embleemloos of niet embleemloos dat is de vraag?

ik was benieuwd wat de calibrarijders en andere opeltypes fanaten natuurlijk ook ervan vinden.

ikzelf ben er nog niet uit of ik ze er op laat of eraf haal, maar wat vinden jullie:

mooier met of zonder:D

Hangt ervan af, de emblemen van de motor en model mogen er steeds af, maar als je het opel logo verwijderd vind ik het soms zeer kaal worden. Je ziet dan dat er precies iets ontbreekt maar dat is mijn eigen mening

Jaa idd. da is een goede vraag, ik zat er toevallig paar dagen geleden nog aan te denken, of ik ze erop laat achter of er toch eens afhaal...:hmmz

ligt er aan welk type of uitvoering....

ik heb een DTM edition, dus de DTM emblemen laat ik er fijn op zitten. Had er wel aan gedacht om Calibra_V6 er af te halen, maar op zich vind ik het ook wel mooi staan.

Het opel logo er af kan niet zo makkelijk, want dan hou je een gaatje over!

Bij mijn vorige calibra had ik wel alles er af gehaald, en het opel logo genomen van een nieuwe type (chrome)

ik zit dus met hetzelfde. aan de ene kant vind ik het wel mooi maar ik heb ook een paar calibra's gezien zonder en dat ziet er ook mooi strak uit.

maar als ze eraf zijn kun je ze er altijd weer opplakken natuurlijk.:D

Zelf vind ik het mooier met Opel logo's. Heb mijn logo in de voorbumper wel eens weg gephotosjopt, dat vond ik niet mooi staan, een beetje kaal. Anderszijds als je een ouder type hebt vind ik dat het Opel logo opties je neus als het ware omlaag drukt, vind ik mooi.

Type aanduiding eraf vind ik wel mooi, maakt het net wat strakker.

Ik had in 1e instantie alle logo's verwijderd... aan de voorkant vond ik uiteindelijk een opel-logo wel mooier staan..

En op de deuren en achterklep is uiteindelijk het "cliff" logo gekomenking:

persoonlijk vind ik op een calibra verder mooi als die niet teveel logo's heeft "opel" en "calibra turbo" en "4x4" heb ik ook verwijderd.

Ik heb er zelf voor gekozen om zo goed als alles weg te halen.

Op de achterklep zit nog wel het opel-logo...

En op de deuren de Special Edition emblemen, maar deze gaan ook weg...

@ 1llusion

daar was t mij ook niet om te doen,

wilde gewoon een leuk topic om te kijken wie wat heeft,niet om voor mij te beslissen wat ik mooi moet vinden.:)

@ 2slow

dat wil toch iedereen stiekem:D

Zo te horen ben ik met alle emblemen erop een uitzondering, maakt het bijna uniek zelfs. :P

Ik houd ze er liever op, zeker als het een speciale uitvoering is. Mijn auto is voor het grootste deel nog origineel, dus wil ik dat ook uitstralen.

Maar inderdaad, doe vooral wat je zelf mooi vind.

origineel gepost door 1llusion

Ik wil ook het logo terug in de Cliff Bumper.

Cliff logo's ook rondom, maar dat moet wel op een ORIGINELE Cliff ;) naar Macoe16v

Dat mag jij prima vinden hoor...daarom is het ook MIJN auto :P:P

Zo vind ik dat luchtsleuven in een spatbord een functie moeten hebben...en je accu koelen is volgens mij niet echt nodig :hmmz;)

maargoed dat is -offtopic

logo achter zat bij mij er in geboord, dus als je hem weg haalt hou je een gaatje over!

emblemen zten vastgelijmt, dus kun je wel mooi weg krijgen, alleen heb je de kans op licht kleurverschil

haha, wilde de mijne toen verkopen aan een forumlid, ben k hem ook kwijtgeraakt...heb hem inmiddels weer terug:angel

trouwens mocht je het logo toch van je voorbumper afhalen, ik ben de mijne nog kwijt dus dan heb je alvast een koper, tenzij ik de mijne weer terugvindt LOL

heb ik wel voor jou, ruilen voor... wat irmscher dingetjes? :angel voorbumpertje of zo...

Nou Joost, vond zo'n voorbumper in NorthCape zonder stootstrips over de rest van de auto best tegen vallen. Zag er laatst 1 staan in Wolvega. Heb er ook een foto van gemaakt:

gespot1.jpg

Terug
Naar boven