• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

embleemloze gril astra h

Heej mensen,

Aangezien ik donderdag mijn astra h uit 2008 bij de dealer op ga halen leek het mij verstandig om me gelijk hier even in te schrijven.

Hierbij post ik ook gelijk even mijn eerste vraag....

Ik wil een embleemloze gril gaan plaatsen in mijn astra, maar nu weet ik dat de astra een keer een facelift heeft gehad. Wil dit zeggen dat een gril van voor de facelift niet past bij een astra na de facelift?

Ik had namelijk een gril zien staan op marktplaats, maar wil wel zeker weten dat ie past.

alvast bedankt voor jullie reacties.

de grill van de astra h van bj 2004-2007 past niet op het model van bj 2007-2009 deze is anders van eerste type waren ze in de kleur van de auto mvg erik maar bij gm tuningparts hebben ze waarschijnlijk wel zoon type gril die u wil mvg erik www.gm-tuningparts.nl mvg erik:thumbup

Terug
Naar boven