• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

en dan gaan we hier verder (achteras b manta)

origineel gepost door Koekie

...hij trekt hier aan het eind van het rechte stuk op zandvoort aan de handrem.

Dit is ter hoogte van het eind van de pitstraat en dan niet een fractie maar tot aan de tarzanbocht..

Als je goed kijkt, dan zie dat hij de handrem geen seconden lang beet heeft, maar een aantal keren "pompt" om de auto in die positie te brengen die hij wil, de ene keer doet hij dat wat langer dan de andere keer.

desalniettemin, knap, ik doe het 'm niet na.

Vast geen goede drifter als hij de handrem gebruikt...:angel

Sik, gaat de Caravan met pensioen als de manta klaar is? Vind het altijd een verademing als er eens iets anders als die Japanse meuk en beemers rondschuift... maar een manta is niet mijn ding zeg maar.:o

Als je goed kijkt, dan zie dat hij de handrem geen seconden lang beet heeft, maar een aantal keren "pompt" om de auto in die positie te brengen die hij wil, de ene keer doet hij dat wat langer dan de andere keer.

henk, de enige reden dat hij hem niet vasthoud is dat z'n banden dan zulke vlakke kanten krijgen dat ze met 2x op zijn :D

origineel gepost door giuliettaevo

Vast geen goede drifter als hij de handrem gebruikt...:angel

Sik, gaat de Caravan met pensioen als de manta klaar is? Vind het altijd een verademing als er eens iets anders als die Japanse meuk en beemers rondschuift... maar een manta is niet mijn ding zeg maar.:o

Ben vandaag bij speed en gein geweest in zwolle, de eerste en de laatste keer bij die klootzak, van alles wat ie tot noch toe belooft heeft is tie noch niets na gekomen.

Dus ga morgen samen met koekie naar zandvoort, vrij rijden, daar komen een hoop drifters (oa paul vlasblom) met hun missile car.

Oftewel we gaan leun driften in de sneeuw :D moet nog ff zien hoe die er morgen avond uitziet ha ha

Als de manta klaar is hou ik de rekord erbij voor zulk soort dingen tot ie echt op is :P

origineel gepost door sik

henk, de enige reden dat hij hem niet vasthoud is dat z'n banden dan zulke vlakke kanten krijgen dat ze met 2x op zijn :D

Ok dan :thumbup

en de rondes voor t open drift championship zijn bekend

21.03.2010 Ronde 1 Waalkade te Tiel

17.04.2010 - 18.04.2010 Ronde 2 Norfolk terrein Den Haag

16.05.2010 Ronde 3 Amsterdam Arena

20.06.2010 Ronde 4 Timeout te Gemert

03.07.2010 - 04.07.2010 Ronde 5 Bloemenveiling Eelde

04.09.2010 - 05.09.2010 Ronde 6 Wunderland Kalar (D)

16.10.2010 - 17.10.2010 Ronde 7 FINALE Norfolk terrein Den Haag

KOMT ALLEN :D

origineel gepost door sik

21.03.2010 Ronde 1 Waalkade te Tiel

kom zeker is nog geen 5 km van mij vandaan:P

das veel stelton platen daaar kan je lekker dwars gaan:P

snap het niet als ik daar bezig ben krijg je je boete daar ivm het beschadigen van het asfalt en jullie gaan daar hele dag bezig :P

@Louwe en @jo,dat zijn spiksplinter nieuwe Falken intermediate banden die zowiezo met een rondje of 3,4 op zijn,maar met deze snelheden heb je ook grip nodig achter en met vlakke stukken op je band word dat hard minder en het gaat ook zo trillen.

Terug
Naar boven