• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

En? de Manta al gepoetst voor de Olde Opels dag?

lent is voor mij hooguit 20 minuutjes rijden. en hier is het weer goed.

het regent niet, beetje bewolking, maar zo nu en dan komt het zonnetje er zelf doorheen :shock:

ik kom vanmiddag uit school ff ''spieken''. en zondag de hele dag.

lent is voor mij hooguit 20 minuutjes rijden. en hier is het weer goed.

het regent niet, beetje bewolking, maar zo nu en dan komt het zonnetje er zelf doorheen :shock:

ik kom vanmiddag uit school ff ''spieken''. en zondag de hele dag.

verrek, de regen is hier ook voorbij en de zon komt erdoor :wors

helaas geen tijd om te komen, we moeten kijken naar een andere A manta carrosorie. in belgie :wtf

verrek, de regen is hier ook voorbij en de zon komt erdoor :wors

helaas geen tijd om te komen, we moeten kijken naar een andere A manta carrosorie. in belgie :wtf

Morgen kom ik vanuit Amersfoort die kant op. Manta is nog niet klaar, dus ga er niet mee posen :P Lijkt mij gaaf om even langs de olde opels te lopen :thumbup :thumbup

Morgen kom ik vanuit Amersfoort die kant op. Manta is nog niet klaar, dus ga er niet mee posen :P Lijkt mij gaaf om even langs de olde opels te lopen :thumbup :thumbup

was mooie meeting

helaas had ik geeen tyd om mijne te wassen/poetsen

maar was wel effe weer leuk 3 cabrio s op rij

was mooie meeting

helaas had ik geeen tyd om mijne te wassen/poetsen

maar was wel effe weer leuk 3 cabrio s op rij

Veel moois gezien gisteren. Mooie Opels, mooi weer, hier en daar een praatje gemaakt en toen weer op pad :) Ben wel benieuwd naar de foto's. Mijn camera hield er mee op :( Hoop dat mijn Manta door een ander op de kiek is gezet :thumbup

Veel moois gezien gisteren. Mooie Opels, mooi weer, hier en daar een praatje gemaakt en toen weer op pad :) Ben wel benieuwd naar de foto's. Mijn camera hield er mee op :( Hoop dat mijn Manta door een ander op de kiek is gezet :thumbup

Terug
Naar boven