• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

En er staat weer een Astra voor de deur

Gerrit78

Post vaak
Een paar maand geleden mijn eigen Astra verkocht en ben ondertussen een happy corsa rijder.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik een Astra voor de deur miste. Maar gelukkig was daar mijn vrouw die de Suzuki Alto die ze een paar maand geleden heeft gekocht helemaal zat en wou ze graag weer een Opel terug. Afgelopen donderdag de Suzuki verkocht en op zaterdag de Astra opgehaald in het zonnige Slagharen.

Het is er een van 1997 met een 1.6szr motor onder de kap, en ik moet zeggen voor zijn leeftijd in een zeer nette staat.

Maar aangezien de meeste hier net als ik fotogeil zijn hier een paar foto's.

Heb het even gevraagd aan mijn vrouw, en ze zegt heeeeel lang. Maar dat weet je bij ons maar nooit natuurlijk :jerry :jerry Maar ik denk wel dat dit een blijvertje is, me vrouw is er helemaal gek mee.

Dank je Harjan. Met de andere was ze ook wel gek, maar ze wou wat anders en mijn moeder zocht toevallig een andere auto dus dat kwam toen wel mooi uit. Ze had na 1 week al spijt dat ze de Astra had ingeruild voor een Suzuki :jerry :jerry

Mooie Astra heb je daar.

En die kleur, 1 van de mooiste kleuren die bij een F past :)

Veel plezier ermee :thumb :thumb

Rik :D

@Christiaan Hummel wrote:Mooie Astra!! Alleen beetje jammer van die nieuwe wieldoppen.

Moet eerlijk zegen dat ik ze niet verkeerd vindt staan. Zodra de bandjes aan vervanging toe zijn gaan we waarschijnlijk kijken voor een paar leuke velgjes.

Terug
Naar boven