• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

En ons Kadett GSI project/ Update Opbouw van onze paarse GSI

zoo daar wordt niet stil gezeten :thumb :thumb dashbord nog redelijk knap of verkoop je die ook niet king: is dat de kleur aubergine?? keep up the good work :kewlpics :thumb :thumb

Dashboard is nog in een redelijke toestand.

Even een Update van onze GSI plaatsen wat we gaan opbouwen, gister helemaal naar Harskamp ( Gelderland ) opgereden voor daar een Leder Champion interieur op te halen, en bij deze meteen wat foto's gemaakt na een poets beurtje. ;)

En uiteraard ook met een Boardcomputer naar huis gekomen :D

Wij zijn tevreden als je gaat kijken dat het interieur al 24 jaar oud is, dan neem ik mijn petje af dat het nog zo erbij staat.

alles zat er ook netjes bij, zelfs de stoelbouten :thumb

Nou zeg dat ziet er zeker goed uit dat interieur :thumbup ! Ben benieuwd of die boardcomputer naar behoren werkt , dit omdat er meerdere types van zijn.

@mark wrote:Nou zeg dat ziet er zeker goed uit dat interieur :thumbup ! Ben benieuwd of die boardcomputer naar behoren werkt , dit omdat er meerdere types van zijn.

Interieur is echt netjes, boardcomputer komt uit een 16v, dus ga er wel vanuit dat hij de juiste ;) waardes aangeeft, anders kunnen we altijd nog verder kijken.

heeft een kadett gsi niet de ronde knopjes van de boordcomputer?

volgens mij staan de 16v nummers voor de boordcomputer in het champion-topic

:thumbup wat een werk weer.

je gaat weer een opel redden deze keer wel de sleutels verstoppen.

succes met de opbouw

@theunm wrote::thumbup wat een werk weer.

je gaat weer een opel redden deze keer wel de sleutels verstoppen.

succes met de opbouw

Dankje, wat met de corsa is gebeurd vind ik gewoon heel erg jammer, die gene is dan ook nog niet van mij af, dit gaat nog een staartje krijgen, wat de GSI aangaat daar wordt goed voor gezorgt en gaat dan ook niet weg, die krijgt een plek naast onze d kadett's, mischien dat een van de dagelijkse auto's eruit gaat, maar dat bekijken we wel wanneer de wagdn opgebouwd is en naar de apk kan ;)

volens mij is dit de oude gsi van sai-man

dsc_01010001_medium_118.jpg

dsc_00920001_medium_131.jpg

dsc_00880001_medium_143.jpg

dsc_01330001_medium_137.jpg

dsc_01430001_medium_292.jpg

dsc_01200001_medium_970.jpg

dsc_01130001_medium_921.jpg

Afgelopen donderdag is onze Sloop GSI opgehaald door verboom, op de sloop zelf heeft andreas nog de veerpoten en de achteras verwijderd, dus dit hoofdstuk is ook afgesloten, hierbij de laatste foto's van het einde.

Binnen enkele weken gaan we met de weder opbouw van onze andere GSI beginnen. ;)

Voorruit was al kapot, zijruiten en achterruit had ik eventueel nog eruit kunnen halen maar die heb ik op rezerf liggen, dus die moeite heb ik me niet genomen, achterklep was best slecht aan het worden, dus die heb ik ook masr laten zitten

En bij deze weer een update van onze Paarse GSI, Andreas is vandaag begonnen met de opbouw, de Irmscher achterlichten zitten erin, 1 Armige ruitenwisser en chrome tankdop gemonteerd, ook zit de stuur inrichting al op zijn plek, zodra de wagen enig sinds afsleepbaar is wordt de auto naar een ander de adres gebracht zodat we eraan door kunnen werken.

hier alvast wat foto's hoe het er nu bij staat ;)

Terug
Naar boven